Åååh tøser!! MAX billedspam :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
13 svar
28 synes godt om
2. september 2013

Muhmi

Hold da OP hvor har jeg savnet jer!!!  Men NU har jeg tid og overskud til at få lagt billeder ind af vores SKØNNE hus... Nøglen til lejlighden blev afleveret i dag, så nu bor vi helt officielt i Hjerk hihihihi... Vores drømmehus...  Aaaah, en vidunderlig følelse  

Vi er stadig i flytterod for ja, det går laaangsomt lige for tiden med at komme på plads, vi havde sgu mere crap end jeg lige regnede med hahah

Lidt billeder til jer der er interesserede og et STORT knus til jer alle sammen... GLÆDER mig til at være med herinde igen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

B&J

hold da op et lækkert hus, elsker der for blomsterne står ej hvor er det fedt og sikke en udsigt wow wow

OG TOTALTE DEJLIGE UNGER

Anmeld

2. september 2013

BigHope13

Muhmi skriver:

Hold da OP hvor har jeg savnet jer!!!  Men NU har jeg tid og overskud til at få lagt billeder ind af vores SKØNNE hus... Nøglen til lejlighden blev afleveret i dag, så nu bor vi helt officielt i Hjerk hihihihi... Vores drømmehus...  Aaaah, en vidunderlig følelse  

Vi er stadig i flytterod for ja, det går laaangsomt lige for tiden med at komme på plads, vi havde sgu mere crap end jeg lige regnede med hahah

Lidt billeder til jer der er interesserede og et STORT knus til jer alle sammen... GLÆDER mig til at være med herinde igen 

WOW hvor ser det bare skønt ud. hvor fantastisk at stå i køkkenet og kigge ud på ungerne på terarsessen kan sørme godt forstå det jeres drømmehus

Anmeld

2. september 2013

MorDk

Hvor ser det bare super dejligt ud!! Dejligt du er tilbage  Og hold da op hvor har du bare nogle skøn-herlige unger altså!!

Anmeld

2. september 2013

Muhmi

hold da op et lækkert hus, elsker der for blomsterne står ej hvor er det fedt og sikke en udsigt wow wow

OG TOTALTE DEJLIGE UNGER

Taaaaaaak søde!!!!

Ja det er bare SUPER lækkert og ja, er også selv lidt glad for hvordan de står, det ser bare så super ud

Og ja da, de er bare vidunderlige! 

Anmeld

2. september 2013

B&J

Muhmi skriver:

Taaaaaaak søde!!!!

Ja det er bare SUPER lækkert og ja, er også selv lidt glad for hvordan de står, det ser bare så super ud '

Anmeld

2. september 2013

Muhmi

BigHope13 skriver:

WOW hvor ser det bare skønt ud. hvor fantastisk at stå i køkkenet og kigge ud på ungerne på terarsessen kan sørme godt forstå det jeres drømmehus

Totalt drømmehus!  

Anmeld

2. september 2013

Muhmi

MorDk skriver:

Hvor ser det bare super dejligt ud!! Dejligt du er tilbage  Og hold da op hvor har du bare nogle skøn-herlige unger altså!!

Taaaaaak skal du have...  Er vidunderligt at være tilbare

Og ja de er så skønne og jeg synes jo selvfølgelig de er de smukkeste børn i verdenen hihihihi 

Anmeld

2. september 2013

lucas<3

Velkommen tilbage

dejligt hus i har fået 

Anmeld

2. september 2013

liten-mamma

Muhmi skriver:

Velkommen tilbage, sys du har været manglet  

Forøvrigt rigtig lækkert hus  Kan godt forstå det er jeres drømmehus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.