Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold da OP hvor har jeg savnet jer!!! Men NU har jeg tid og overskud til at få lagt billeder ind af vores SKØNNE hus... Nøglen til lejlighden blev afleveret i dag, så nu bor vi helt officielt i Hjerk hihihihi... Vores drømmehus... Aaaah, en vidunderlig følelse
Vi er stadig i flytterod for ja, det går laaangsomt lige for tiden med at komme på plads, vi havde sgu mere crap end jeg lige regnede med hahah
Lidt billeder til jer der er interesserede og et STORT knus til jer alle sammen... GLÆDER mig til at være med herinde igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hold da op et lækkert hus, elsker der for blomsterne står ej hvor er det fedt og sikke en udsigt wow wow
OG TOTALTE DEJLIGE UNGER
Muhmi skriver: Hold da OP hvor har jeg savnet jer!!! Men NU har jeg tid og overskud til at få lagt billeder ind af vores SKØNNE hus... Nøglen til lejlighden blev afleveret i dag, så nu bor vi helt officielt i Hjerk hihihihi... Vores drømmehus... Aaaah, en vidunderlig følelse Vi er stadig i flytterod for ja, det går laaangsomt lige for tiden med at komme på plads, vi havde sgu mere crap end jeg lige regnede med hahah Lidt billeder til jer der er interesserede og et STORT knus til jer alle sammen... GLÆDER mig til at være med herinde igen
Hvor ser det bare super dejligt ud!! Dejligt du er tilbage Og hold da op hvor har du bare nogle skøn-herlige unger altså!!
hold da op et lækkert hus, elsker der for blomsterne står ej hvor er det fedt og sikke en udsigt wow wow OG TOTALTE DEJLIGE UNGER
Taaaaaaak søde!!!!
Ja det er bare SUPER lækkert og ja, er også selv lidt glad for hvordan de står, det ser bare så super ud
Og ja da, de er bare vidunderlige!
Muhmi skriver: Taaaaaaak søde!!!! Ja det er bare SUPER lækkert og ja, er også selv lidt glad for hvordan de står, det ser bare så super ud '
Ja det er bare SUPER lækkert og ja, er også selv lidt glad for hvordan de står, det ser bare så super ud '
BigHope13 skriver: WOW hvor ser det bare skønt ud. hvor fantastisk at stå i køkkenet og kigge ud på ungerne på terarsessen kan sørme godt forstå det jeres drømmehus
WOW hvor ser det bare skønt ud. hvor fantastisk at stå i køkkenet og kigge ud på ungerne på terarsessen kan sørme godt forstå det jeres drømmehus
Totalt drømmehus!
MorDk skriver: Hvor ser det bare super dejligt ud!! Dejligt du er tilbage Og hold da op hvor har du bare nogle skøn-herlige unger altså!!
Taaaaaak skal du have... Er vidunderligt at være tilbare
Og ja de er så skønne og jeg synes jo selvfølgelig de er de smukkeste børn i verdenen hihihihi
Velkommen tilbage
dejligt hus i har fået
Velkommen tilbage, sys du har været manglet
Forøvrigt rigtig lækkert hus Kan godt forstå det er jeres drømmehus!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128