Anonym skriver:
.... Går ubeskåret til mig.... 

Gud hvor har jeg det bare dårligt med mig selv lige nu og jeg bliver nødt til at komme af med det her, for mine tanker bliver ved med at fortælle mig jeg er den værste og mest forfærdelige mor mit barn kunne få..... 

Vi har to børn, 1 på snart 3 og 1 mere på 8 mdr. og herhjemme er der lige nu sygdom med den store, samt giga trodse-alder + min mand har virkelig ikke været meget hjemme og når han har så har han arbejdet med hans band. Dvs. at mit overskud og mine energidepoter er snart ved at løbe tør... Nå, men i nat da vi ligger og sover, kommer vores store ind og putter imellem os, fordi h*n vågner lige for tiden. Vores lille bliver stadig ammet og har selvfølgelig lært at trille fra ryg til mave og omvendt.. Jeg plejer altid at vågne ved den mindste bevægelse fra den lille... Men ikke i nat 

BUM!! Så lå h*n nede på gulvet og skreg.... 

Heldigvis er der ikke sket noget, andet end at mit hjerte snart brister af skam og dårlig samvittighed! !!Hvorfor!! vågnede jeg ikke da h*n bevægede sig??! !!Hvorfor!! havde jeg !!ikke!! lagt nogle puder på gulvet i det tilfælde at h*n skulle trille ud, jeg var jo udemærket klar over at det kunne ske, så hvorfor har jeg ikke tænkt over det!?
Og efter det skete lå vores store barn og sagde "****** fal' ud af seng" Åh gud jeg føler mig bare så skyldig... 

Jeg er anonym fordi jeg skammer mig mere end noget som helst i verdenen... Men jeg bliver nødt til at få det her ud til andre end min mand, der siger at "Det sker for så mange"
Men det skulle jo !!ikke!! ske for mig, det er jo vores nummer 2, så burde sådan noget jo ikke ske, så burde man jo være klogere!!! 

Hvor ville vi være mange dårlige mødre, hvis kriteriet er, at børne aldrig må slå sig
Ja, det gør ondt i hjertet lige når det sker, men det er næsten umuligt at modvirke - det gør os ikke til dårlige mødre, blot mennesker 
Aya er, i løbet af sine 2 år, herhjemme røget ned af er utal af ting... Bord, sen, stole, sofaen, tv-møblet, trappen (heldigvis "kun" fra 3. trin) og er væltet rundt på klinker og trægulv. Løbet ind i skabe, skuffer, døre og bordkanter ... Der er gang i de små - også når de sover og du må ikke dunke dig selv oven i hovedet - tag i stedet en snak med din mand og bed om lidt aflastning hvis du føler dig brugt. Det er der ingen skam i