Prisen som værste mor.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
16 svar
7 synes godt om
2. september 2013

Anonym trådstarter

.... Går ubeskåret til mig.... 

Gud hvor har jeg det bare dårligt med mig selv lige nu og jeg bliver nødt til at komme af med det her, for mine tanker bliver ved med at fortælle mig jeg er den værste og mest forfærdelige mor mit barn kunne få..... 

Vi har to børn, 1 på snart 3 og 1 mere på 8 mdr. og herhjemme er der lige nu sygdom med den store, samt giga trodse-alder + min mand har virkelig ikke været meget hjemme og når han har så har han arbejdet med hans band. Dvs. at mit overskud og mine energidepoter er snart ved at løbe tør... Nå, men i nat da vi ligger og sover, kommer vores store ind og putter imellem os, fordi h*n vågner lige for tiden. Vores lille bliver stadig ammet og har selvfølgelig lært at trille fra ryg til mave og omvendt.. Jeg plejer altid at vågne ved den mindste bevægelse fra den lille... Men ikke i nat    BUM!! Så lå h*n nede på gulvet og skreg....  Heldigvis er der ikke sket noget, andet end at mit hjerte snart brister af skam og dårlig samvittighed! !!Hvorfor!! vågnede jeg ikke da h*n bevægede sig??! !!Hvorfor!! havde jeg !!ikke!! lagt nogle puder på gulvet i det tilfælde at h*n skulle trille ud, jeg var jo udemærket klar over at det kunne ske, så hvorfor har jeg ikke tænkt over det!?

Og efter det skete lå vores store barn og sagde "****** fal' ud af seng" Åh gud jeg føler mig bare så skyldig... 

Jeg er anonym fordi jeg skammer mig mere end noget som helst i verdenen... Men jeg bliver nødt til at få det her ud til andre end min mand, der siger at "Det sker for så mange"

Men det skulle jo !!ikke!! ske for mig, det er jo vores nummer 2, så burde sådan noget jo ikke ske, så burde man jo være klogere!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

Bshizzle

Ej... du er da ikke en dårlig Mor af den grund...!
Faktisk tvivler jeg højt på du skulle være det..!

Det kan ske for ALLE....
Selv for Min den store dreng da han var lille... da trillede han osse ud af sengen og ned på gulvet!.

Man får et mega chok JA!.. men der er nok ikke sket noget

Op med humøret... alle kan ha lange stressede dage og selv dette kan jo ske..
Så ved du bare nu hvad du kan gøre hvis dette skulle ske igen..

Anmeld

2. september 2013

janne1986

Du er brugt.... 

Når man kommer derud hvor man er i mangler på alt.... Ja så tænker man ikke helt klart.... ?

det sker for mange.... Her er det også sket, og vores er 2,8 år .... Hvis hun kommer ind om natten uden jeg opdager det, så jeg ik kan stille en stol op , så falder hun også ud, fordi hun ligger så uroligt,,,. 

Anmeld

2. september 2013

MorDk

2. september 2013

Troldemommi

Den med at de falder ud af mor og fars seng tror jeg mange af os har prøvet, inklusiv mig selv, det er ikke sjovt og ja man føler sig som en virkelig dårlig mor, men ved du hvad, vi prøver alle at opfylde vores forældrerolle så godt som vi kan, og så kan vi ikke gøre mere.

alle fejler engang imellem, og dem der benægter lyver 

Så tag lige og giv dit guld et ekstra kram, og kom videre, for det er med garanti ikke sidste gang dit barn slår sig 

Monica 

Anmeld

2. september 2013

jydeinden

du er ikke en dårligere mor end min egen mor er i såfald (som jeg absolut IKKE mener er det) men hun har set mig falde som barn alt for mange gange.. og vi snakker altså på fliser og alle former for veje..

Du er træt og så lukker hjernen ned før eller siden det eneste jeg synes du skal gøre er at prøve på en eller anden måde at få lidt mere søvn.. du er ingen dårlig mor du er bare udkørt.. dit barn vil uden tvivl falde og slå sig, vælte osv et hav af gange endnu, men det gør dig IKKE til en dårlig mor

Anmeld

2. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror du ska tá en snak med far om at du trænger til en lille pause, hvor du ik ska tænke på det hele, også må han tage over. 

At baby triller ud af sengen, det er hva der ka ske, og det bliver man i hvert fald ik en dårlig mor af! Vh stine

Anmeld

2. september 2013

Loa

Du er bestemt ikke en dårlig mor af den grund.

Disse ting sker, og det lyder bestemt som om du har opbrugt rigtig meget af din energi...
Sørg for at få ladet op en gang imellem, så må far altså drosle lidt ned på sit band hvis det betyder du får lidt mere overskud i hverdagen....

Anmeld

2. september 2013

MyLove E

Du er den bedste mor for du prøver at kan være tæt på dig når de har brug for det

Elias er også faldet ud af vores seng da han var baby faktisk mere en en gang.
Jeg har også prøvet en gang, ikke at kunne finde ham. Han skreg og skreg .. Jeg var sikker på han var faldet på gulvet vi ledt på alle sider af sengen men kun ikke finde ham. Jeg havde været så træt at jeg havde glemt jeg havde lagt ham pænt op i vuggen igen

Det kan ske for alle.. du er en god mor

Anmeld

2. september 2013

VIPpigen

Stor

Og som andre skriver, du bliver ikke en dårlig mor af den grund. Du har ikke påført dit barn skade med vilje.

Kan forresten fortælle jeg følte mog som en stor flopper som mor i dag også. Skulle aflevere min datter i dp, og hun sidder i cykeltrailer/anhænger. Jeg havde glemt ALT om at jeg havde åbnet plastikruden op, så der kun var insektnet for. Hun var sjask hamrende våd da vi nåede dp. Hun havde ikke regntøj på, for hun sad jo i tørvejr. Nøj jeg havde det skidt da jeg opdagede det. Men hun fik tørt tøj på, og var glad da hun kom ind til de andre børn. Mor fik dog lige et ord med på vejen, for hun var altså blevet lidt dum. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.