Kan det virkelig passe at man som nybagt mor mister sine veninder? Ved godt de ikke har børn, men alligevel... 
I de første uger efter fødslen var de få veninder jeg har nok interesserede i at komme og se den lille ny... men én glemte aftalen og har ikke siden kunnet finde et passende tidspunkt at komme. Og en anden vil gerne komme og jeg har også nævnt at hun bare må sige til når hun kan, men der sker ikke noget. Og nu er den lille 3 mdr gammel og jeg ser jo kun kæresten og familie...
Jeg har én veninde jeg har set 3 gange siden fødslen, men nu er hun taget på praktikophold i udlandet og vender ikke hjem før til næste år. Og selvom min mødregruppe er fin og de er rigtig søde, ved jeg bare ikke lige om jeg har vildt meget til fælles med dem udover at vi alle er mødre med små babyer... er begyndt at føle mig lidt ensom nogle gange i mit "barsels-eksil", men det virker bare ikke som om veninderne er interesserede mere
og jeg er bare aldrig sådan én som har haft mange veninder, så at gå fra få til aldrig at se nogen... det er ret ærgeligt 
Anmeld