Chel1992 skriver:
Her til aften har jeg bestilt ægløsnings test hjem til den helst store guldmedalje 
men hvornår bør jeg gå igang med at teste? Efter min menstruation næste gang eller hvad? Og hvornår på dagen er det bedst, nogen siger morgen andre siger eftermiddag og skal man helst have gået nogle timer med urin i blæreren før man tester eller hvordan?
Har aldrig taget ægløsnings test, men med mine udsigter for fremtiden og i og med at jeg nu er på metformin, så jeg vil maksimere mine chancer så meget jeg kan og har derfor købt ind til teknisk set at kunne teste hver dag i godt og vel 3½ måned :p
Tak fordi i læste med og kan komme med jeres erfaringer 
Det ikke for at tage modet fra dig på nogen måde.
Men jeg fik at vide ved min gynækolog at bruge æl var umuligt når man har pco, da vi ikke kan stole på de tests, kan godt være de bliver hen af positive men ægget vil højst sandsynligt ikke blive frigivet fordi var har pco.

men når jeg har læst om andre herinde synes jeg at huske at nogen har skrevet man ikke må teste på morgen urin som man gør med graviditetsteste. så måske om eftermiddagen er bedst

og skulle stregerne gå hen og blive mere og mere ens så er der mange som tester 2 gange dagligt morgen/formiddag og aften.
Jeg håber du får et positivt resultat i løbet af de næste par mdr og at du kan finde tidspunkt for æl i din cyklus

Anmeld