MsDane skriver:
Uh.. Jeg elsker også at shine gamle møbler op - så nu kommer der lige en hel smøre :-D
Hvis det var mig, ville jeg bruge det der grønne gele i metalbøtten (kan selvf. ikke lige huske, hvad det hedder) og så give benene en ordentlig omgang med en metalsvamp. Så ville jeg give benene en omgang med en hvid olie eller lud. Male bordbladen i den der petroleumsblå/grønne farve som Wegner bruger på Y-stolen. Inden i skufferne det der fine blå-mønstrede skuffepapir fra Søstrene Grene og så måske en sort eller creme knop 
Jeg har faktisk noget der minder utrolig meget om bord nr. 2, bare kun med én skuffe.. Det har jeg malet sort højglans, du må sige, hvis du vil se, hvordan det ser ud.. Ellers ville det også være fint i den føromtalte farve..
Hvad er Lykkegården? Det lyder da som om, det er et sted jeg bare må besøge.. 
Pøj pøj med projektet...
Bordet til min søn bliver malet med tavlelak på bordpladen. Jeg har købt det i dag, så der er ingen vej tilbage
Planen er, at træfarven skal shines men bevares i farven og så med et par retro greb, der er et par stykker i spil 
Det andet bord har jeg faktisk overvejet at male i en sort lak, da jeg har en rest fra da jeg malede bordpladen på mit spisebord - ja jeg elsker at fixe møbler
Jeg overvejer at komme lidt tapet på også, da jeg har et tapet behov der bare skal opfyldes på et eller andet møbel 
Jeg vil RIGTIG gerne se billeder af din kommode 
Lykkegaarden er en antikivitetsbutik, der ligger i Tversted i Nordjylland. Indehaverne er med i Skattejagten på DR1, hvis det siger dig noget? De har mange fede ting, men ved bestemt også hvad de vil have. Der er flere fine antivitetsbutikker med massere af retro lækre sager i Nordjylland, så det kan godt anbefales at køre en lille tur.
Vh. Louise
Anmeld