Kære Baby.dk
Ja endnu en om møbler fra min side.
Jeg har været på tur med min mor og stedfar denne weekend, og vi har været vidt omkring i Nordjylland. Vi endte på Lykkegaarden (også kendt fra DR1) og der faldt jeg over et gammelt bord (bordet i baggagerummet) til min søns værelse, som passer ret godt til nogle stole jeg har købt (se billede). Bordet kræver virkelig en kærlig hånd, og nogle (inkl. min stedfar) vil synes det er noget gammelt l... men forelskede mig altså i det. Jeg vil gerne høre, hvad I synes jeg skal gøre ved det. Jeg har selv tænkt, at slibe bordet og give det olie, male bordpladen og tapesere skufferne - og sætte nye greb på.
Det andet bord er et jeg har fået foræret af en veninde. Det kom hun med i aften, og det er næsten i spisebordshøjde. Jeg mangler egentlig ikke et møbel, men kan godt lide kreative projekter, så overvejer at male det, måske også tapesere skufferne plus nye greb og sætte det i mit soveværelse, hvor der er fint med plads. Hvad synes I? Hvilken farve? Mit soveværelse er langt fra færdig, og bare hvidt om kedeligt udover en fed orange vase, så der er næsten frit valg af farver... Kom frisk 
Det sidste billede er bare med for at vise, hvad jeg også købte på weekendens tur. Synes den er ret retro fed og passer lige til køkkenet.
God søndag til alle!
Vh. Louise
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld