Nogen der har forstand på skat , fradrag ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2013

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Nu skriver du, da du var på arbejde? Vil det sige, at du ikke arbejder lige pt? Som arbejdende får du et beskæftigelsesfradrag på x antal kroner, som man ikke får som eks. dagpengemodtager mm. Kan det have noget med det at gøre?? Synes dog stadig, at 750 lyder af meget lidt. SKAT ville nok bedre kunne hjælpe dig med den helt præcise årsag til det lave fradrag

Er på FP dog siden 1/11 og først nu der er anden udbetaling . Min mands revisor kikker på det . Men havde ikke lige styr på person fradrag . Derfor mit indlæg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

Er på FP dog siden 1/11 og først nu der er anden udbetaling . Min mands revisor kikker på det . Men havde ikke lige styr på person fradrag . Derfor mit indlæg 

Årh på den måde Dejligt revisoren kan hjælpe lidt med det

Anmeld

31. august 2013

LMX

Anonym skriver:

Og det vil sige ???

Du skrev at du skylder SKAT penge. Så kan de finde på at tilbageholde en procentdel af din løn..

Anmeld

31. august 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Du skrev at du skylder SKAT penge. Så kan de finde på at tilbageholde en procentdel af din løn..

Det har jeg aldrig oplevet før trods jeg altid har rest skat . Det plejer da bare at blive delt ud. Undre mig over mit fradrag kun er 780 mdr. 

Anmeld

31. august 2013

Maise86

Anonym skriver:

Tak for svar . Har ikke styr på sådan ting kan se mit fradrag er 780 kr hvilket lyder som meget lidt. Da jeg var på arbejde hed det 5800. Dog med kørselsfradrag

Jeg vil bare lige tilføje at hvis skat laver løntilbageholdelse pga retsstat, så tager de og forhøjer trækprocenten og rør ikke dit fradrag. Så det kan ikke være det

Anmeld

31. august 2013

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Jeg vil bare lige tilføje at hvis skat laver løntilbageholdelse pga retsstat, så tager de og forhøjer trækprocenten og rør ikke dit fradrag. Så det kan ikke være det

Betaler altid retsskat og har aldrig oplevet dette før. Håber revisoren kan finde ud af om der er fejl.

Anmeld

31. august 2013

Maise86

Anonym skriver:

Betaler altid retsskat og har aldrig oplevet dette før. Håber revisoren kan finde ud af om der er fejl.

Ja det er da noget af en forskel i fradraget må man sige

Anmeld

31. august 2013

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Ja det er da noget af en forskel i fradraget må man sige

Har lige skrevet udbetalingssedlerne ud - mit fradrag lå på 6200 nu 780 .  Mig en gåde . Typisk optil weekend hvor man ikke kan få en opklaring 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.