Nogen der har forstand på skat , fradrag ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.753 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. august 2013

Anonym trådstarter

Skulle der sidde nogen herinde med styr på person fradrag , skattefradrag. I forbindelse med udbetaling af løn opdager jeg at jeg har fået 2100 kr mindre udbetalt en jeg plejer. Tjekker op på mine skatte papirer hvor jeg ser mit fradrag er meget lille . Er det noget med man har et personfradrag ( som alle har ) ? Ved godt det stiger alt efter hvilken lån/renter mm. Men har man ikke et grund fradrag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

Maise86

Anonym skriver:

Skulle der sidde nogen herinde med styr på person fradrag , skattefradrag. I forbindelse med udbetaling af løn opdager jeg at jeg har fået 2100 kr mindre udbetalt en jeg plejer. Tjekker op på mine skatte papirer hvor jeg ser mit fradrag er meget lille . Er det noget med man har et personfradrag ( som alle har ) ? Ved godt det stiger alt efter hvilken lån/renter mm. Men har man ikke et grund fradrag

Mener det personfradrag alle har er på 42.000 kr årligt. Hæng mig ikke op på det. Men prøv at gå ind og tjek din forskudsopgørelse hos skat. Der kan du se hvad du har af fradrag og der kan du også ændre det hvis det er forkert

Anmeld

31. august 2013

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Mener det personfradrag alle har er på 42.000 kr årligt. Hæng mig ikke op på det. Men prøv at gå ind og tjek din forskudsopgørelse hos skat. Der kan du se hvad du har af fradrag og der kan du også ændre det hvis det er forkert

Tak for svar . Har ikke styr på sådan ting kan se mit fradrag er 780 kr hvilket lyder som meget lidt. Da jeg var på arbejde hed det 5800. Dog med kørselsfradrag

Anmeld

31. august 2013

1990h

Anonym skriver:

Tak for svar . Har ikke styr på sådan ting kan se mit fradrag er 780 kr hvilket lyder som meget lidt. Da jeg var på arbejde hed det 5800. Dog med kørselsfradrag

750 lyder som for lidt.

vi har alle et på 42000 om året..det skal så divideres ud på året..

Anmeld

31. august 2013

hesøth

Anonym skriver:

Dit fradrag kan være blevet sat ned, hvis du fx har gammel restskat?

Ring og spørg SKAT på mandag.

Anmeld

31. august 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

750 lyder som for lidt.

vi har alle et på 42000 om året..det skal så divideres ud på året..

Syntes også det lyder af lidt . Revisoren er sat på sagen

Anmeld

31. august 2013

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Dit fradrag kan være blevet sat ned, hvis du fx har gammel restskat?

Ring og spørg SKAT på mandag.

Har en rest skat på 8800 men syntes alligevel 780 lyder af lidt . Plejer at have fordrag på 5800

Anmeld

31. august 2013

LMX

Kunne godt tyde på at SKAT har lavet en lønindholdelse. Det burde de så ha informeret dig om hvis det er tilfældet.

Anmeld

31. august 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Kunne godt tyde på at SKAT har lavet en lønindholdelse. Det burde de så ha informeret dig om hvis det er tilfældet.

Og det vil sige ???

Anmeld

31. august 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

Nu skriver du, da du var på arbejde? Vil det sige, at du ikke arbejder lige pt? Som arbejdende får du et beskæftigelsesfradrag på x antal kroner, som man ikke får som eks. dagpengemodtager mm. Kan det have noget med det at gøre?? Synes dog stadig, at 750 lyder af meget lidt. SKAT ville nok bedre kunne hjælpe dig med den helt præcise årsag til det lave fradrag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.