skjuler han mon noget for mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Det kommer an på, om hans mobiladfærd altid har været sådan eller om det er kommet pludseligt.
Jeg ville være mistænksom hvis han pludselig ændrer mobiladfærd og hvis han gik ud af rummet når den ringer(hvis din kæreste gør det)
Men det behøver jo ikke været utroskab. Det kan også bare være noget der ikke vedkommer dig og hvis han ved du har til vane at tjekke hans mobil, så er det måske derfor han tager den med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

CroQuis

Er det noget han er begyndt på for nylig eller har han gjort det altid?

Anmeld

31. august 2013

Anonym trådstarter

For der meste har han altid gjort det

Anmeld

31. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

For der meste har han altid gjort det

Så vil jeg ikke være bekymret. Så er han vel bare mobilafhængig som så mange andre er idag 

men hvis han altid har gjort det. Har du så altid været mistænksom og kigget i hans mobil eller er det lige kommet? Jeg undrer mig bare over hvor din mistænksomhed så kommer fra? 

Anmeld

31. august 2013

Wimmie

Jeg har aldrig nogensinde været utro eller flirtet over SMS men jeg ville alligevel ikke bryde mig om at nogen kiggede i mine beskeder - det kunne jo være at jeg havde skrevet andre private ting med en veninde eller at nogen måske havde skrevet noget til mig som andre ikke skulle læse. Uanset hvad man har været ude for, så er det bare ikke noget man gør - det er jo ikke kun partnerens privatliv man krænker men også dem der skriver til ham.

Hvis man har en mistanke om utroskab eller lignende så må man konfrontere vedkommende - der er ikke noget mere dræbende for et forhold end jalousi og mistanker.

Jeg har også min mobil med på badeværelset sommetider og jeg sletter også alle mine beskeder ind imellem så de ikke optager plads og gør mobilen langsom.

Anmeld

31. august 2013

lycly

newsence skriver:

Har selv prøvet det samme og der var kæresten utro... At han har den med er en ting men slettet SMS er for mig et fare tegn 

sorry og håber for dig det ikke er sådan men jeg ville være på mærkerne....

forlang at ingen SMS er slettet og at mobil ikke er klistret og hold øje.... 

Hun kan da ikke forlange at han ikke må slette sine sms'er? Det er jo det samme som at forlange at få lov at tjekke hans telefon hele tiden. Og det synes jeg bestemt ikke man har ret til. Bare fordi man er kærester behøver man ikke dele ALT. Mine veninder skriver da tit ting til mig som jeg ikke synes rager min kæreste. Tænk hvis han så forlangte at glo min telefon igennem. No Way.

Ts: Forstår godt at det kan virke underligt, men synes du lige skal trække vejret og stole på din kæreste. Hvis han er utro, så skal du nok opdage det. Mænd er elendige til at skjule den slags, og hvis du mistænker ham yderligere så spørg ham lige ud.

Anmeld

31. august 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Synes bare at det er underligt min kæreste har sin mobil med sig over alt han siger jeg godt må kigge på den men så er alle sms slettet og nu her hvor han er gået i bad skulle jeg se på hans mobil Hvad klokken var så har han taget mobil med sig i bad. Hvorfor dog gøre det hvis han ikke har noget at skjule?

Jeg syntes det lyder lidt mistænksomt, hvis det er noget han lige er begyndt på

Hvis han altid har gjort det, så ville jeg ikke studse over det, men prøv da at snakke med ham om det, og fortæl ham, at du bekymrer dig omkring, om der er en anden.        

Og så ville jeg lade hver med at læse hans sms'er. Han har jo ret til noget privatliv. (Tænker sms'er mellem ham og hans venner og familie). Det er jo ikke alt der kommer ens partner ved. Måske er han ved at arrangerer noget for dig     

Anmeld

31. august 2013

wamse

Når du skriver, at han for det meste altid har gjort det, så ville jeg ikke mistænke ham noget.

Jeg har også min telefon med alle steder, og på toilettet Jeg bruger den når jeg skal bade, for så hører jeg musik på den. Jeg sletter også løbende beskeder, for gider ikke have nogen liggende, hvor der ikke står noget videre vigtigt i.

Anmeld

31. august 2013

Newsence

LuLy skriver:

Hun kan da ikke forlange at han ikke må slette sine sms'er? Det er jo det samme som at forlange at få lov at tjekke hans telefon hele tiden. Og det synes jeg bestemt ikke man har ret til. Bare fordi man er kærester behøver man ikke dele ALT. Mine veninder skriver da tit ting til mig som jeg ikke synes rager min kæreste. Tænk hvis han så forlangte at glo min telefon igennem. No Way.

Ts: Forstår godt at det kan virke underligt, men synes du lige skal trække vejret og stole på din kæreste. Hvis han er utro, så skal du nok opdage det. Mænd er elendige til at skjule den slags, og hvis du mistænker ham yderligere så spørg ham lige ud.

Er man sammen som par så mener jeg ikke der er ting den anden ikke må se... Kan noget du skriver ikke tåle dagens lys skulle man måske tænke sig om og ikke skrive det men i stedet snakke med kæresten om dette... Selvlm jeg kan brokke mig til en veninde over kæresten må han altid læse hvad jeg har skrevet og omvendt... Åbenhed skal der være ihvertfald i mit forhold... 

Men man skal aftale sammen som par om man vil have det sådan... 

Tjekker forøvrigt aldrig min kærestes SMS for stoler på ham. Men ved jeg må...

og min erfaring siger at der er en grund til man har den trang... Noget i forholdet er galt om ikke andet tilliden, så en snak skal der til...

Anmeld

31. august 2013

TNBC

newsence skriver:

Er man sammen som par så mener jeg ikke der er ting den anden ikke må se... Kan noget du skriver ikke tåle dagens lys skulle man måske tænke sig om og ikke skrive det men i stedet snakke med kæresten om dette... Selvlm jeg kan brokke mig til en veninde over kæresten må han altid læse hvad jeg har skrevet og omvendt... Åbenhed skal der være ihvertfald i mit forhold... 

Men man skal aftale sammen som par om man vil have det sådan... 

Tjekker forøvrigt aldrig min kærestes SMS for stoler på ham. Men ved jeg må...

og min erfaring siger at der er en grund til man har den trang... Noget i forholdet er galt om ikke andet tilliden, så en snak skal der til...

jamen det kan da ligeså godt være en anden der skriver noget til mig, som ikke har lyst til at andre skal vide.. Noget der er flovt, og den anden gerne vil have min hjælp, men ikke tør sige det face to face(man kan så snakke om det senere)
Hvis min kæreste så satte sig ned og læste de beskeder, ville jeg da blive sur, for det er jo hemmeligt og veninden vil lige nu ikke have at alle skal vide det.
Bare fordi man er et par, skal man ikke vide alt hvad man snakker om med andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.