skjuler han mon noget for mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.293 visninger
21 svar
37 synes godt om
31. august 2013

Anonym trådstarter

Synes bare at det er underligt min kæreste har sin mobil med sig over alt han siger jeg godt må kigge på den men så er alle sms slettet og nu her hvor han er gået i bad skulle jeg se på hans mobil Hvad klokken var så har han taget mobil med sig i bad. Hvorfor dog gøre det hvis han ikke har noget at skjule?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

ESV

Anonym skriver:

Synes bare at det er underligt min kæreste har sin mobil med sig over alt han siger jeg godt må kigge på den men så er alle sms slettet og nu her hvor han er gået i bad skulle jeg se på hans mobil Hvad klokken var så har han taget mobil med sig i bad. Hvorfor dog gøre det hvis han ikke har noget at skjule?

Altså min kærestes Tlf er nærmest limet ind i hånden på ham og den kommer med over ALT..

Anmeld

31. august 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

måske han sletter sms'er fordi han ved han bliver anklaget hvis du misforstår sammenhængen?

synes udfra det du har skrevet og måden du skriver det på at du er ligesom jeg selv var for 10 år siden... Havde oplevet at blive såret meget dybt kort forinden og derfor smittede det af til mit nye forhold... han nægtede mig også adgang til at se hans mobil simpelthen fordi jeg ville flippe ud hvis der var sms'er fra kvinder på den.. nærmest uanset hvad der stod i beskeden...

så lige nu lyder det som en tillidsbrist imellem Jer to I skal have snakket om inden det ender med at splitte Jer ad...

Anmeld

31. august 2013

Benjamins'mor

Det behøves skam ikke betyde at han skjuler noget.
Som regelt når jeg er færdig med at skrive med folk sletter jeg beskederne, har ikke gjort det i noget tid nu, men når jeg gør så er det udelukkende fordi jeg synes det er træls at se på en fyldt indbakke hele tiden. Og jeg har altså også min mobil med når jeg går på toilet og i bad, det er bare blevet en vane. Hvorfor aner jeg ikke.

Anmeld

31. august 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Er det noget han pludselig er begyndt på?? så ville jeg nok blive ekstra opmærksom på hvad han foretager sig ...

Det er kan jo være alt fra en gave - utroskab

Anmeld

31. august 2013

vitapigen

Jeg har sgu også altid min mobil på mig... på toilet og det hele Men det kan tage sin tid at lave nr. 2 og så er det dejligt at fordrive tiden med noget Og når jeg er i bad ligger den for det meste også derude, men hvis den ringer kan jeg ikke nå at tage den ellers

Ja min tlf. er bare noget der skal være med mig... og jeg har intet at skjule

Så hvis det er noget han altid har gjort behøves du ikke være bekymret, men derimod hvis han lige pludselig er begyndt på det, skal du være lidt mere opmærksom... tror du han kunne finde på at lave noget han ikke måtte???

Anmeld

31. august 2013

FrkZier

Anonym skriver:

jeg har min mobil med overalt - selv når jeg går i bad (høre musik på den), jeg sletter stort set altid ligegyldige beskeder, gemmer kun dem hvor der står informationer i jeg skal huske, adresser osv.. Jeg skjuler ikke noget for min kæreste

Anmeld

31. august 2013

Camilla <3

Det nummer gjorde min eks MANGE gange, desværre gjorde han det Hver gang han flirtede med andre. Men derfor er det ikke sikkert at det er det der foregår. Er det noget han lige er begyndt på? 

Anmeld

31. august 2013

ESV

ESV skriver:

Altså min kærestes Tlf er nærmest limet ind i hånden på ham og den kommer med over ALT..

Okay kan se jeg lige manglede min pointe.. Han har sin Tlf med over alt men jeg ved han ikke laver noget han har det sgu for godt til at søge andre veje.. Han hører meget musik jeg ikke kan holde ud og noget af det hører han feks mens han går i bad.. Selvom jeg ofte er irriteret over den afhængighed han har af sin Tlf så er der langt derfra til at han laver noget han ikke burde.

Men hvorfor tjekker du overhovedet hans SMS?? Det kunne jeg ikke drømme om og ville derfor heller aldrig opdage hvis der var slettet nogen..

Anmeld

31. august 2013

Newsence

Har selv prøvet det samme og der var kæresten utro... At han har den med er en ting men slettet SMS er for mig et fare tegn 

sorry og håber for dig det ikke er sådan men jeg ville være på mærkerne....

forlang at ingen SMS er slettet og at mobil ikke er klistret og hold øje.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.