det ender med at......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2013

Mother-love

Hov glemte at skrive pointen. Altså at rødhåret heller ikke nødvendigvis behøver at få rødhåret børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

NinaNymannMadsen

Yurie skriver:

Tror det har noget at gøre med gener, forfædre.. hvis bare en har haft rødt hår.

det kan meget vel være.

Anmeld

31. august 2013

MortilElias2010

DianaRJS skriver:

jeg får skræmt mig selv fra hvid og sand ang. fødsel, med de her mystiske drømme!!!!

Denne her gang drømte jeg simpelthen jeg gik i fødsel i uge 28, og først fødte 2 rødhåret drenge (skal siges jeg er blond når håret ikke bliver farvet og kæresten brunette, så ville jo ikke kunne lade sig gøre ) nå men efter det finder de ud af der er en mere, som jeg skal ha tagetmed kejsersnit, jegskal ned midt i tyskland for at have foretaget det og, Hold godt fast, for at komme i narkose skal jeg vaske mit hår i champinoner og brocoli?

jeg tror jeg skal stoppe med at sove, for de her drømme bliver mere og mere sære

Ha ha ha så bare vent til du har dem udenfor kroppen og drømmer at din mand ligger på dem og begynder at skubbe ham ud af sengen for at få fat i dem med ÅBNE øjne for så at erfare at de ligger i deres senge i deres eget værelse og så bare ligge sig til at sove igen mens manden er LYSvågen  Jo jo 

Og herhjemme er både manden og jeg blonde, han mørkblond (når han ikke er skaldet i som altid) og jeg lysblond. Elias blev født rødhåret - fordi min mand på sin side af familien havde en olde/tip/bedste der havde rødligt skæg  Dog er han meget lysblond nu med et stænk af rødt efter de klipninger han selvf. har fået i løbet af sit liv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. august 2013

gædde/gitte

DianaRJS skriver:

jeg får skræmt mig selv fra hvid og sand ang. fødsel, med de her mystiske drømme!!!!

Denne her gang drømte jeg simpelthen jeg gik i fødsel i uge 28, og først fødte 2 rødhåret drenge (skal siges jeg er blond når håret ikke bliver farvet og kæresten brunette, så ville jo ikke kunne lade sig gøre ) nå men efter det finder de ud af der er en mere, som jeg skal ha tagetmed kejsersnit, jegskal ned midt i tyskland for at have foretaget det og, Hold godt fast, for at komme i narkose skal jeg vaske mit hår i champinoner og brocoli?

jeg tror jeg skal stoppe med at sove, for de her drømme bliver mere og mere sære

det kan da sagtens lade sig gøre, at I får rødhåret børn... hvis der ligger lidt rødt i jeres familie.

Kender en der er blondine og manden meget mørk = ildrød håret baby

Anmeld

31. august 2013

Tranebaer

Generne kan ligge helt tilbage i vikingetiden og så pludselig dukke op Min mor er knaldrødhåret, og hendes søster har mørkebrunt hår og halvmørk hud og mørkebrune øjne... Ligesom deres forældre og alle andre vi kender tilbage i familiens historie!

Anmeld

31. august 2013

DianaRJS

Tranebaer skriver:

Generne kan ligge helt tilbage i vikingetiden og så pludselig dukke op Min mor er knaldrødhåret, og hendes søster har mørkebrunt hår og halvmørk hud og mørkebrune øjne... Ligesom deres forældre og alle andre vi kender tilbage i familiens historie!

fen godt kastet i hovedet af min mor lige efter jeg havde skrevet

men altså stadig bliver drømmen ikke mere realistisk ved ikek hvor normalt det er at vaske hår i grønsager for at kunne komme i narkose? hahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.