det ender med at......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
15 svar
13 synes godt om
31. august 2013

DianaRJS

jeg får skræmt mig selv fra hvid og sand ang. fødsel, med de her mystiske drømme!!!!

Denne her gang drømte jeg simpelthen jeg gik i fødsel i uge 28, og først fødte 2 rødhåret drenge (skal siges jeg er blond når håret ikke bliver farvet og kæresten brunette, så ville jo ikke kunne lade sig gøre ) nå men efter det finder de ud af der er en mere, som jeg skal ha tagetmed kejsersnit, jegskal ned midt i tyskland for at have foretaget det og, Hold godt fast, for at komme i narkose skal jeg vaske mit hår i champinoner og brocoli?

jeg tror jeg skal stoppe med at sove, for de her drømme bliver mere og mere sære

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

Mother-love

Hahaha sådan nogle drømme er simpelthen for underlige.
Kender det alt for godt. Jeg havde selv sådan nogle mærkelige drømme da jeg ventede Isabella

Anmeld

31. august 2013

NinaNymannMadsen

utroligt nok kan folk der ikke har rødt hår godt få børn med rødt hår, hvordan aner jeg ikke men det kan godt lade sig gøre.

men hold op en mærkelig drøm.
kender det alt for godt drømte også virkelig mange mærkelige drømme da jeg ventede mine piger.

Anmeld

31. august 2013

DianaRJS

Havanagila skriver:

Hahaha sådan nogle drømme er simpelthen for underlige.
Kender det alt for godt. Jeg havde selv sådan nogle mærkelige drømme da jeg ventede Isabella

har aldrig ved de 2 andre haft så mærkelige drømme, det er virkelig for sindsygt haha sidste gang var det at jeg fødte i uge 12 hvor baby kravlede ud af min navle og var ligeså stor som en der var færdigbagt

Anmeld

31. august 2013

DianaRJS

NinaNymannMadsen skriver:

utroligt nok kan folk der ikke har rødt hår godt få børn med rødt hår, hvordan aner jeg ikke men det kan godt lade sig gøre.

kender det alt for godt drømte også virkelig mange mærkelige drømme da jeg ventede mine piger.

ja okay ;P så blev jeg også lidt klogere i dag troede slet ikke det kunne lade sig gøre når der ikke var en der var rødhåret

men ja må guderne vide hvorfor man skal have så mærkelige drømme, de kunne da i det mindste være bare lidt realistiske

Anmeld

31. august 2013

NinaNymannMadsen

DianaRJS skriver:

ja okay ;P så blev jeg også lidt klogere i dag troede slet ikke det kunne lade sig gøre når der ikke var en der var rødhåret

men ja må guderne vide hvorfor man skal have så mærkelige drømme, de kunne da i det mindste være bare lidt realistiske

Anmeld

31. august 2013

Mother-love

DianaRJS skriver:

har aldrig ved de 2 andre haft så mærkelige drømme, det er virkelig for sindsygt haha sidste gang var det at jeg fødte i uge 12 hvor baby kravlede ud af min navle og var ligeså stor som en der var færdigbagt

Hahaha grineren.
Det er vildt forfærdeligt imens man drømmer det. Men når man vågner tænker man bare. Hvad fanden sker der lige for den drøm

Anmeld

31. august 2013

Louise H.

hahaha

Mine drømme var aldrig så livlige, det var kun noget med at jeg fødte en dreng i stedet for en pige, osv. Men min søster drømte at jeg fødte kaniner

Anmeld

31. august 2013

Mother-love

Og ja giver ninnanymannmadsen ret. Alle kan få rødhåret børn nogen er self mere ramt end andre.
F.eks er min mor rødhåret. Min far sort håret. Min søster og jeg er leverpostejfarvet. Min lillebror er mørkblond. Min lillebror får dog rødt skæg. Jeg har røde pigmenter i mit hår, dette kan ses når jeg farver mit hår blond.
Nu har jeg de røde pigmenter i mig. Min kæreste er også rødhåret og Isabella har denne hårfarve ( billede) hun har dog også røde pigmenter. De bliver nemlig tydeligere. I vinterhalvåret. Hun var helt sorthåret da hun blev født
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. august 2013

TNBC

NinaNymannMadsen skriver:

Tror det har noget at gøre med gener, forfædre.. hvis bare en har haft rødt hår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.