Anonym skriver:
Min dreng er nu 3 uger gammel. Han græder i flere timer om dagen - det kan både være eftermiddag, aften eller formiddag ( ikke nat endnu) han har fin afføring, tis osv. Men han virker som om han har ondt- ssp siger at det er luft og er normalt, men vi bøvser ham hele tiden. (Han bliver ammet) han vil kun falde til ro ved mit bryst, men det betyder at jeg skal sidde med ham ved mit bryst 5-6 timer i træk...shvor han bare hygge sutter..... Og når han bliver flyttet vågner han efter 10 min. og skriger som om verden går under.... Det gør virkelig ondt i mit hjerte at han er så ulykkelig og at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre for at afhjælpe ham
andre der har prøvet lign? Alle forslag er velkommen!
Hej,
Jeg har også lige været igennem det med min datter der bliver 6 uger i morgen. Her hjemme går vi til zoneterapi (har været afsted 2 gange, 250,- per gang, så det er til at betale) og det hjælper rigtig meget! Her har det nemlig vist sig det var problemer med luft i maven (hun havde også normal afføring osv, bare svært ved at komme af med luft). Jeg synes du skal overveje zoneterapi og evt biogaia dråber (det giver vi også). Derud over, så skal du prøve at sørge for at den lille ikke får for meget at spise .. du kan evt. prøve at ligge dig i sengen og lade den lille sutte et kort sek til der lige er kommet ro på, og så skifte brystet ud med sut, men bare blive liggende ved siden af med et bart bryst, det hjælper også her. Derud over kan du prøve at tage en stof ble, og komme lidt mælk på og lille stofbleen rundt om den lilles hoved i liften, så dufter der dejligt af dig 
Håber du finder en løsning på problemet! 
Anmeld