Græder konstant og vil kun falde til ro ved brystet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.432 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. august 2013

Anonym trådstarter

Min dreng er nu 3 uger gammel. Han græder i flere timer om dagen - det kan både være eftermiddag, aften eller formiddag ( ikke nat endnu) han har fin afføring, tis osv. Men han virker som om han har ondt- ssp siger at det er luft og er normalt, men vi bøvser ham hele tiden. (Han bliver ammet) han vil kun falde til ro ved mit bryst, men det betyder at jeg skal sidde med ham ved mit bryst 5-6 timer i træk...shvor han bare hygge sutter..... Og når han bliver flyttet vågner han efter 10 min. og skriger som om verden går under.... Det gør virkelig ondt i mit hjerte at han er så ulykkelig og at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre for at afhjælpe ham

andre der har prøvet lign? Alle forslag er velkommen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det kan være at han overspiser når han ligger så længe ved brystet. Selvom han hyggesutter, kan der stadig godt komme mælk ud. nægter han sut?  

ved luft i maven kan det også virke godt at lave "cyklebevægelser" med benene mens bebs ligger på ryggen. 

Er det først lige startet? For kolik starter som regel også ved 3 ugers alderen så vidt jeg ved  (Håber jeg ikk det er!!!)

Anmeld

30. august 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det kan være at han overspiser når han ligger så længe ved brystet. Selvom han hyggesutter, kan der stadig godt komme mælk ud. nægter han sut?  

ved luft i maven kan det også virke godt at lave "cyklebevægelser" med benene mens bebs ligger på ryggen. 

Er det først lige startet? For kolik starter som regel også ved 3 ugers alderen så vidt jeg ved  (Håber jeg ikk det er!!!)

ja, måske overspiser han, men når han bliver taget fra så skriger han helt vildt. Det er startet for et par dage siden... -håber ikke det er kolik !! 

Anmeld

30. august 2013

Victoria2013

Der skulle være et appetitspring omkring 3 ugers alderen, måske er det dét? Du må lige holde øje med hvor længe det bliver ved...

Der står noget mere om det hér:  http://www.ammenet.dk/wiki/appetitspring

Anmeld

30. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

ja, måske overspiser han, men når han bliver taget fra så skriger han helt vildt. Det er startet for et par dage siden... -håber ikke det er kolik !! 

Ondt i maven, lindres for babyer ved at sutte, derfor kan det blive en ond cirkel at han ligger og sutter mælk ud hele tiden. Rigtig træls hvis det er tilfældet. 

Anmeld

30. august 2013

L&V

Anonym skriver:

Min dreng er nu 3 uger gammel. Han græder i flere timer om dagen - det kan både være eftermiddag, aften eller formiddag ( ikke nat endnu) han har fin afføring, tis osv. Men han virker som om han har ondt- ssp siger at det er luft og er normalt, men vi bøvser ham hele tiden. (Han bliver ammet) han vil kun falde til ro ved mit bryst, men det betyder at jeg skal sidde med ham ved mit bryst 5-6 timer i træk...shvor han bare hygge sutter..... Og når han bliver flyttet vågner han efter 10 min. og skriger som om verden går under.... Det gør virkelig ondt i mit hjerte at han er så ulykkelig og at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre for at afhjælpe ham

Jeg tænker han overspiser. Babyer spiser for at lindre smerter og det bliver en ond cirkel.. Selv om man bøvser godt af ka de sagtens døje med luft i maven. Det gør vores Viktor og han overspiste os.. Vi bøvser ham min 4gange pr måltid men han prutter lige meget. Nu har vi lige været til kranio sakral og det lader til at ha givet ham ro så måske det ku være noget i sku prøve

Anmeld

30. august 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Ondt i maven, lindres for babyer ved at sutte, derfor kan det blive en ond cirkel at han ligger og sutter mælk ud hele tiden. Rigtig træls hvis det er tilfældet. 

Ja vi prøver at give sut, men når han skriger er det kun bryst der virker... Men måske skal jeg alligevel prøve at holde igen med maden... Syntes bare det er så hårdt når stakken græder så ulykkeligt.

Anmeld

30. august 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Jeg tænker han overspiser. Babyer spiser for at lindre smerter og det bliver en ond cirkel.. Selv om man bøvser godt af ka de sagtens døje med luft i maven. Det gør vores Viktor og han overspiste os.. Vi bøvser ham min 4gange pr måltid men han prutter lige meget. Nu har vi lige været til kranio sakral og det lader til at ha givet ham ro så måske det ku være noget i sku prøve

Jeg har læst at det skulle være ret effektivt... Virkede det på jeres?

Anmeld

30. august 2013

Anonym trådstarter

Victoria2013 skriver:

Der skulle være et appetitspring omkring 3 ugers alderen, måske er det dét? Du må lige holde øje med hvor længe det bliver ved...

Der står noget mere om det hér:  http://www.ammenet.dk/wiki/appetitspring

Åh... Hvor jeg håber at det bare er det!! Men jeg syntes umiddelbart at han mest hyggesutter når han er ked af det, desværre

Anmeld

30. august 2013

Gittemor09

Anonym skriver:

det minder så meget om mine unger det der...

jeg ville straks køre til kiropraktor med ham, det kunne godt tyde på at der er noget med ryggen...

mine har begge været der... den ene skreg konstant og ville ikke spise... den anden ville spise konstant og ville ikke have noget med os og gøre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.