pasning hjemme - hvor gammel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2013

Muffinmus

Med den sidste hurtigere end de to andre..hun var vel tre mdr da vi tog i biffen et par timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

FrkZier

Mettefpigen skriver:

Altså bassen er kun blevet passet hjemme 1 gang....
Men han blev passet ude første gang da han var 11 dage gammel, og det var fra aftenen til næste formiddag.... Og det var en veninde der passede ham....

håber det ok jeg spørger, men hvordan kan det være at du lod din så lille baby blive passet?

Er bare nysgerig da jeg selv er ret pylremor på det punkt, Isaak er knap 4mdr. og er ikke blevet passet endnu (og skal det heller ikke det næste lange stykke tid)

Anmeld

31. august 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hvor gammel var jeres søn/datter, første gang han/hun blev passet hjemme?

Hvem passede ham/hende?

Hvor langt væk var du/i?

Hvor længe var du/i væk? 

Hvornår på dagen var det?

Grunden til at jeg spørger, er at min kusine overnatter hos os hver tirsdag da hun arbejder og går til sport her i byen men bor i en anden by, og hendes eneste anden mulighed at bus men hun er så sent færdig til sport om tirsdagen at hun ikke kan nå hjem med bussen i ordentlig tid til at skulle møde kl. 7 næste morgen, hvis hun også skal have en nogenlunde mænggde af søvn

så vi har snakket om at lave nogle hygge aftener (mig og manden) efter den lille er faldet i søvn for at få lidt alene tid sammen 

Anthon var præcis 2 måneder da vi skulle køre til Tyskland og handle til polterabend, så der blev han passet i 5 timer af mine to søskende og delvist min mor
Og vi var vel væk fra 12-17

Anmeld

1. september 2013

Mettefpigen

FrkZier skriver:

Ford

håber det ok jeg spørger, men hvordan kan det være at du lod din så lille baby blive passet?

Er bare nysgerig da jeg selv er ret pylremor på det punkt, Isaak er knap 4mdr. og er ikke blevet passet endnu (og skal det heller ikke det næste lange stykke tid)

Fordi min mor blev overfaldet med en økse og vi vidste ikk om hun levede eller ej.....
Efterfølgende er han blevet passet ca 1 weekend om måneden...

Anmeld

1. september 2013

AnthonsMor

Mettefpigen skriver:

Fordi min mor blev overfaldet med en økse og vi vidste ikk om hun levede eller ej.....
Efterfølgende er han blevet passet ca 1 weekend om måneden...

Gud hvor forfærdeligt!
Har hun det så godt i dag, eller gik det helt galt?

Anmeld

1. september 2013

L&V

Viktor blev passet for første gang i går. han er 8 uger.. Han blev passet oppe ved min mor da jeg syntes det er langt bedre end at de bliver passet hjemme..

Vi var til festival og kun 5min kørsel derfra så hun ku bare ringe.. Jeg var væk i 5timer ca og det gik bare så fint

Anmeld

1. september 2013

raca

den første var 2.5 mdr og det var fast om eftermiddagen en gang om ugen i 4-5 uger... og det var ALT ALT for tidligt, han var slet slet ikke klar. men det var nødvendigt.

nr 2 har vist kun været passet her hjemme 1-2 gange og var over 2 år.. og det passede langt bedre..

Anmeld

1. september 2013

Victoria2013

Du mener vel passet som i passet af andre end mor eller far?

For jeg har været ude og shoppe nogle gange uden baby, i op til 1½ time, men så har kæresten jo bare "passet" hende og to gange er det sket at han har måttet givet hende mad (udmalket modermælk)

Hun er 3 mdr nu, tror jeg var ude første gang da hun var 2 uger gammel

Ved ikke helt hvornår vi "tør" lade hende blive passet af andre, men kanske snart måske? Kunne være hyggeligt bare at tage i biffen med kæresten et par timer... vi bor 10 minutters gang fra en biograf

Anmeld

1. september 2013

Mettefpigen

Martsbaby skriver:

Gud hvor forfærdeligt!
Har hun det så godt i dag, eller gik det helt galt?

Hun overlevede :-) har mange mén efter det f.eks. En lam, spastisk ben, inkontinens, mistet en lunge....

Anmeld

1. september 2013

AnthonsMor

Mettefpigen skriver:

Hun overlevede :-) har mange mén efter det f.eks. En lam, spastisk ben, inkontinens, mistet en lunge....

Det vigtigste er, at hun overlevede!
Sikke en oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.