pasning hjemme - hvor gammel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.432 visninger
23 svar
2 synes godt om
30. august 2013

Anonym trådstarter

Hvor gammel var jeres søn/datter, første gang han/hun blev passet hjemme?

Hvem passede ham/hende?

Hvor langt væk var du/i?

Hvor længe var du/i væk? 

Hvornår på dagen var det?

Grunden til at jeg spørger, er at min kusine overnatter hos os hver tirsdag da hun arbejder og går til sport her i byen men bor i en anden by, og hendes eneste anden mulighed at bus men hun er så sent færdig til sport om tirsdagen at hun ikke kan nå hjem med bussen i ordentlig tid til at skulle møde kl. 7 næste morgen, hvis hun også skal have en nogenlunde mænggde af søvn

så vi har snakket om at lave nogle hygge aftener (mig og manden) efter den lille er faldet i søvn for at få lidt alene tid sammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

lycly

Min søn er 4 mdr og skal passes herhjemme i morgen aften/nat af min veninde. Vi skal til fødselsdagsfest, og er kun en taxatur væk. Men han skal sove kort efter at vi er gået, så han opdager dårligt at han bliver passet, og han skal højst sandsynlig kun have mad 1 gang mens vi er væk

Synes det lyder som en rigtig god ide med nogle hygge aftener for dig og din mand, det kan jeg ikke se noget i vejen for

Anmeld

30. august 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Hvem passede ham/hende?

Hvor langt væk var du/i?

Hvor længe var du/i væk? 

Grunden til at jeg spørger, er at min kusine overnatter hos os hver tirsdag da hun arbejder og går til sport her i byen men bor i en anden by, og hendes eneste anden mulighed at bus men hun er så sent færdig til sport om tirsdagen at hun ikke kan nå hjem med bussen i ordentlig tid til at skulle møde kl. 7 næste morgen, hvis hun også skal have en nogenlunde mænggde af søvn

så vi har snakket om at lave nogle hygge aftener (mig og manden) efter den lille er faldet i søvn for at få lidt alene tid sammen 

Min datter var 6 mdr.
Det var en tæt veninde af familien der passede hende.
Vi har væk i 2 timer
Vi var 8 km væk
Og det var om eftermiddagen.

Min datter var 11 mdr. Før hun blev passet i mere end et par timer. Og det var kort efter det også den første gang hun kom på overnatning for første gang.

Anmeld

30. august 2013

Tanja1234

Min datter var lige knap 2 mdr.

Vi var ude og spise og hygge en hel aften.

Vi var 12 km væk.

Det var min mor der passede

Anmeld

30. august 2013

Misscbn

Anonym skriver:

Hvem passede ham/hende?

Hvor langt væk var du/i?

Hvor længe var du/i væk? 

Min søn var ½ år første gang han sov hos sin mormor

Jeg skulle holde fødselsdag og det gik super godt

Jeg bor kun 2 min væk fra min mor på gåben så hvis der var noget så var jeg bare kommet og hentet ham hjem

Anmeld

30. august 2013

Mettefpigen

Altså bassen er kun blevet passet hjemme 1 gang....
Men han blev passet ude første gang da han var 11 dage gammel, og det var fra aftenen til næste formiddag.... Og det var en veninde der passede ham....

Anmeld

30. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

Hvem passede ham/hende?

Hvor langt væk var du/i?

Hvor længe var du/i væk? 

De to ældste var ca. 1 måned, da de blev passet første gang. Ved den ældste var det bare så jeg lige kunne gå en halv time med hunden uden ansvar.

Ved den mellemste var jeg til julefrokost om aftenen i ca. 4 timer, men det var kun ca. 2km. væk hjemmefra, så jeg kunne hurtigt komme hjem, hvis det blev nødvendigt.

Med min yngste kan jeg ikke rigtig huske det. -Men hun havde kolik og sov ikke om dagen, så mine forældre har jævnligt gået en tur med hende i barnevognen, så jeg lige kunne være mig selv.

Anmeld

30. august 2013

Hjaltesmor

Anonym skriver:

Hvem passede ham/hende?

Hvor langt væk var du/i?

Hvor længe var du/i væk? 

Min dreng var 11½ måned, da han blev passet hjemme første gang i lige knap 2 timer. Det var morfar, der passede. Han sov dog det meste af tiden, da det var midt i hans middagslur, så jeg er ikke sikker på, at han opdagede det.

Da han var 15 måneder blev han passet hjemme fra kl. 19 - hvor han blev puttet kl. 20, og vi var der, da han vågnede næste morgen. Her var det farmor og farfar der passede.

Anmeld

30. august 2013

Lukas&Liam<3

Der er mange delte meninger om dette. Lukas blev passet da han var næsten 2 måneder hvor vi tog ud og spise og hyggede os. Tror første gang han sov ude var han 2,5 måned. Han er virkelig god til at være ude og elsker andre mennesker hvis bare de giver ham opmærksomhed og tryghed. Vi har aldrig haft problemer når han er blevet passet. Men kan se nu at nogle fra mødregruppen dårlig kan få deres børn passet uden de er kede af det og kun kan trøstes af mor. Så jeg er glad for Lukas blev passet tidligt og er van til det nu.

Anmeld

30. august 2013

Sijac

Her er baby over 7 måneder og er aldrig blevet sådan rigtig passet. H*n er blevet passet til leg i 1 - 1 1/2 time men ikke mere, og bliver det nok heller ikke forløbig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.