Anonym skriver:
Hvor gammel var jeres søn/datter, første gang han/hun blev passet hjemme?
Hvem passede ham/hende?
Hvor langt væk var du/i?
Hvor længe var du/i væk?
Hvornår på dagen var det?
Grunden til at jeg spørger, er at min kusine overnatter hos os hver tirsdag da hun arbejder og går til sport her i byen men bor i en anden by, og hendes eneste anden mulighed at bus men hun er så sent færdig til sport om tirsdagen at hun ikke kan nå hjem med bussen i ordentlig tid til at skulle møde kl. 7 næste morgen, hvis hun også skal have en nogenlunde mænggde af søvn
så vi har snakket om at lave nogle hygge aftener (mig og manden) efter den lille er faldet i søvn for at få lidt alene tid sammen
De to ældste var ca. 1 måned, da de blev passet første gang. Ved den ældste var det bare så jeg lige kunne gå en halv time med hunden uden ansvar.
Ved den mellemste var jeg til julefrokost om aftenen i ca. 4 timer, men det var kun ca. 2km. væk hjemmefra, så jeg kunne hurtigt komme hjem, hvis det blev nødvendigt.
Med min yngste kan jeg ikke rigtig huske det. -Men hun havde kolik og sov ikke om dagen, så mine forældre har jævnligt gået en tur med hende i barnevognen, så jeg lige kunne være mig selv.
Anmeld