Så skal der shoppes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2013

Tip!

Jeg shoppede nye støvler, ny bluse, og hals smykke igår... Det er kun 14 dage siden at jeg brugte 1000 kr på 4 par nye bukser (jeg elsker udsalg) og 5 nye trøjer for 700 kr.. så jeg har vist rigeligt tøj til det næste tid  

Det er knægten herhjemme der trænger til nye bukser, den lille rod vokser helt voldsomt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Anonym trådstarter

Twinkle little star skriver:

Jeg shoppede nye støvler, ny bluse, og hals smykke igår... Det er kun 14 dage siden at jeg brugte 1000 kr på 4 par nye bukser (jeg elsker udsalg) og 5 nye trøjer for 700 kr.. så jeg har vist rigeligt tøj til det næste tid  

Det er knægten herhjemme der trænger til nye bukser, den lille rod vokser helt voldsomt 

Ja børnene vokser alt for hurtigt. Lyder godt nok lækkert med så meget nyt tøj. Hvor købte du det henne så?

Anmeld

30. august 2013

Tip!

Anonym skriver:

Ja børnene vokser alt for hurtigt. Lyder godt nok lækkert med så meget nyt tøj. Hvor købte du det henne så?

Alle trøjerne i H&M... Men ellers i en lille lokal butik med bukserne.. 

Mine støvler er fra føtex... de er SÅ fede.. 

Anmeld

30. august 2013

Bshizzle

Jeg var ude og shoppe med min Mor igår..

Hun havde et Gavekort til Magasin som hun ikke selv kunne bruge (haft det liggende i 4 år )
Så hun ville forkæle mine dejlige Børn med MASSER af tøj..
Hummel.. Danefæ.. Molo..
Derefter gik vi byen igennem og fandt lækkert tøj til mig og hende... 

Det er ik så tit jeg er med min Mor i byen.. så dagenm betød meget for mig.

MEN!.... Jeg mangler sko ! .. så det må jeg se om jeg kan finde tid og overskud til at finde engang næste uge.

Anmeld

30. august 2013

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg var ude og shoppe med min Mor igår..

Hun havde et Gavekort til Magasin som hun ikke selv kunne bruge (haft det liggende i 4 år )
Så hun ville forkæle mine dejlige Børn med MASSER af tøj..
Hummel.. Danefæ.. Molo..
Derefter gik vi byen igennem og fandt lækkert tøj til mig og hende... 

Det er ik så tit jeg er med min Mor i byen.. så dagenm betød meget for mig.

MEN!.... Jeg mangler sko ! .. så det må jeg se om jeg kan finde tid og overskud til at finde engang næste uge.

Hvor lækkert med en masse tøj til børnene. Og til dig og din mor. Lyder som en rigtig hyggelig dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.