Så skal der shoppes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
14 svar
3 synes godt om
30. august 2013

Anonym trådstarter

Idag skal jeg mødes med min kæreste ned i byen. Idag er der gået løn ind og jeg har fået ekstra penge som jeg ikke lige havde regnet med. Jeg har ikke brugt penge på mig selv meget længe. Jeg har lovet min kæreste noget nyt tøj også. Glæder mig. Jeg har lavet mig en lille liste. Skal i matas og købe nyt makeup. Mangler. Jeg skal have købt vinterstøvler og og sko. Og så må jeg forbi HogM og købe tøj for mangler virkelig. Jeg glæder mig virkelig meget. Andre som skal ud og shoppe lidt idag? Og hvis ja hvad skal I shoppe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Noahmor

Anonym skriver:

Idag skal jeg mødes med min kæreste ned i byen. Idag er der gået løn ind og jeg har fået ekstra penge som jeg ikke lige havde regnet med. Jeg har ikke brugt penge på mig selv meget længe. Jeg har lovet min kæreste noget nyt tøj også. Glæder mig. Jeg har lavet mig en lille liste. Skal i matas og købe nyt makeup. Mangler. Jeg skal have købt vinterstøvler og og sko. Og så må jeg forbi HogM og købe tøj for mangler virkelig. Jeg glæder mig virkelig meget. Andre som skal ud og shoppe lidt idag? Og hvis ja hvad skal I shoppe?

Jeg var ude og shoppe igår, men fik ikke meget med hjem. 

Købte strømpebukser og leggins til mig selv. (Er gravid) og tre sæt undertøj til sønnen. 

Kunne ikke lige finde ud af, hvad vi manglede. 

Anmeld

30. august 2013

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Jeg var ude og shoppe igår, men fik ikke meget med hjem. 

Købte strømpebukser og leggins til mig selv. (Er gravid) og tre sæt undertøj til sønnen. 

Kunne ikke lige finde ud af, hvad vi manglede. 

Kender det. Jeg tror nu heller ikke jeg komme hjem med det vildt. Problemet er når jeg har penge og har besluttet at købe til moig selv. Så kan jeg aldrig finde noget. Men hvis ikke jeg har penge så finder jeg alle lækre ting som jeg ønsker mig og som jeg ville ønske jeg havde råd til.

Anmeld

30. august 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Det lyder hyggeligt, det er SKØNT med shopping

Var i Fields i går, og fik købt to toppe, og et par sko til manden. 

Anmeld

30. august 2013

Anonym trådstarter

Mor1991 skriver:

Det lyder hyggeligt, det er SKØNT med shopping

Var i Fields i går, og fik købt to toppe, og et par sko til manden. 

Ja det er dejligt. Men det føles bare ekstra godt når det er noget man ikke gør så tit synes jeg. Lyder godt med toppe.  Fedt med sko til manden. Blev han glad?

Anmeld

30. august 2013

Benjamins'mor

Jeg regner med det, hvis mine penge går ind.
Har gavekort til Matas jeg fik i fødselsdagsgave og så er der bukser på tilbud til 150 kr til open by history Night i byen, noget med byen har 150 års jubilæum.og kæresten trænger virkeligt til nye bukser 

Anmeld

30. august 2013

Lullaby

Nope. har 1000 kr til H&M men gemmer det til januarudsalg.

Anmeld

30. august 2013

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Nope. har 1000 kr til H&M men gemmer det til januarudsalg.

Lyder fornuftigt

Anmeld

30. august 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ja det er dejligt. Men det føles bare ekstra godt når det er noget man ikke gør så tit synes jeg. Lyder godt med toppe.  Fedt med sko til manden. Blev han glad?

Ja det er rigtigt, jeg shopper heller ikke så tit. Og ja han blev meget glad     Det sidste lange stykke tid, har vi købt til vores datter, hvis vi har haft penge i overskud, så nu var det på tide, der faldt lidt af til os selv også 

Håber du finder noget lækkert, og rigtig god shoppedag

Anmeld

30. august 2013

Anonym trådstarter

Mor1991 skriver:

Ja det er rigtigt, jeg shopper heller ikke så tit. Og ja han blev meget glad     Det sidste lange stykke tid, har vi købt til vores datter, hvis vi har haft penge i overskud, så nu var det på tide, der faldt lidt af til os selv også 

Håber du finder noget lækkert, og rigtig god shoppedag

Ja man skal også huske sig selv engang imellem. Jeg er bare alt for dårlig til at huske mig selv. Tak skal du have. Jeg vil snart gøre mig klar til en hyggelig shoppetur med min kæreste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.