Fødselsdagsgave - hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Vi giver ikke "praktiske ting" i fødselsdags og julegave.. så jeg ville vælge dukkehuset 

Min datter har en juniorseng, men hun har været til fødselsdag hos en fra børnehaven, som havde en halvhøj seng og har ikke talt om andet siden! Synes ikke at det er en decideret praktisk ting, når der er hule osv!

Jeg giver heller ikke overtøj, sko osv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Anonym trådstarter

helle85 skriver:

jeg har stemt ingen af delene..

høj sengen ville jeg ikke give i gave da vi som regel ikke giver praktiske ting i gaver

og ang. dukke huset ville jeg godt vente et års tid, for min datter fik et omkring 3 års alderen og det var hun alt for lille til så det gik i stykker

men nu kender jeg ikke din datter så hvis det er noget hun ville kunne lege med så ville det jo være fint

Tænker at hun får en halvhøj seng denne gang, samt lidt smågaver som puslespil, en ringklokke, en natkjole og sådan - det dr det hun ønsker sig!

Så tænker jeg at give dukkehuset til jul!

Anmeld

29. august 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Min datter har en juniorseng, men hun har været til fødselsdag hos en fra børnehaven, som havde en halvhøj seng og har ikke talt om andet siden! Synes ikke at det er en decideret praktisk ting, når der er hule osv!

Jeg giver heller ikke overtøj, sko osv!

okay. I min verden er det dog stadig en praktisk ting, og det giver vi som sagt ikke i gave

Anmeld

29. august 2013

Mother-love

Jeg har stemt dukkehus. Men det er nok fordi jeg ser sådan på det at min datter ikke skal have en seng i fødselsdagsgave. For mig er det bare noget de skal have. Det kan godt være jeg er lidt forskruet hehe. Men jeg synes børn skal have noget de kan lege med eller lign. Alt som tøj, seng og den slags er noget der ikke skal være gave i den alder med mindre familien kommer med det. Synes bare ikke som forældre

Men der er mange der gør det. Og det er jo som man selv synes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.