Fødselsdagsgave - hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville i give

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

964 visninger
13 svar
5 synes godt om
29. august 2013

Anonym trådstarter

Min datter bliver tre år! Skal hun have en halvhøj seng fra hoppekids eller et dukkehus fra le toy Van! Hvad ville du vælge?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Palaja

Min datter blev tre den 20. august. Vi gav hende en halvhøj seng fra Hoppekids og hun elsker den

Anmeld

29. august 2013

Anonym trådstarter

Palaja skriver:

Min datter blev tre den 20. august. Vi gav hende en halvhøj seng fra Hoppekids og hun elsker den

Hvilken str købte du?

Anmeld

29. august 2013

Palaja

Anonym skriver:

Hvilken str købte du?

Junior str. Fik seng, halvhøjt modul, madras+betræk og forhæng til under sengen for 2000 kr i Ønskebørn...

Anmeld

29. august 2013

Anonym trådstarter

Palaja skriver:

Junior str. Fik seng, halvhøjt modul, madras+betræk og forhæng til under sengen for 2000 kr i Ønskebørn...

Det var billigt! Hvordan fik du det SÅ billigt? Er den 140 eller 160?

Anmeld

29. august 2013

Palaja

Anonym skriver:

Det var billigt! Hvordan fik du det SÅ billigt? Er den 140 eller 160?

Den er 70x160 cm. Ja det var et godt tilbud Er der ikke en Ønskebørn i nærheden af dig???

Ellers prøv at kigge på COOPs. Den ligner til forveksling, den kan bare ikke deles og være "almindelig" seng. Den koster 1500 kr for seng, madras og forhæng...

Anmeld

29. august 2013

Anonym trådstarter

Palaja skriver:

Den er 70x160 cm. Ja det var et godt tilbud Er der ikke en Ønskebørn i nærheden af dig???

Ellers prøv at kigge på COOPs. Den ligner til forveksling, den kan bare ikke deles og være "almindelig" seng. Den koster 1500 kr for seng, madras og forhæng...

Jo det er der godt nok! Kunne få en på 20 procent, så det købte jeg

Anmeld

29. august 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Min datter bliver tre år! Skal hun have en halvhøj seng fra hoppekids eller et dukkehus fra le toy Van! Hvad ville du vælge?

Vi giver ikke "praktiske ting" i fødselsdags og julegave.. så jeg ville vælge dukkehuset 

Anmeld

29. august 2013

morethanperfect

isabellasmor skriver:

Vi giver ikke "praktiske ting" i fødselsdags og julegave.. så jeg ville vælge dukkehuset 

Samme her .. Vi gir også kun noget tikl fornøjelsens skyld

Jeg ville også gi dukkehuset

Anmeld

29. august 2013

helle85

Anonym skriver:

jeg har stemt ingen af delene..

høj sengen ville jeg ikke give i gave da vi som regel ikke giver praktiske ting i gaver

og ang. dukke huset ville jeg godt vente et års tid, for min datter fik et omkring 3 års alderen og det var hun alt for lille til så det gik i stykker

men nu kender jeg ikke din datter så hvis det er noget hun ville kunne lege med så ville det jo være fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.