Forbud mod lakridspiben.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2013

jydeinden

det ganske enkelt for åndsvagt.. Jeg kan ikke lide lakrids, men jeg ved jeg har ædt flere af dem som barn, og jeg har aldrig nogensinde så meget som tændt en smøg eller andet i den dur. Skal man så også fjerne slik og chips fordi det er usundt? mig bekendt er vi mennesker, og udstyret med en hjerne til at kunne tænke selv, men nogen gange har jeg ærligt min tvivl om dem fra EU mener vi har.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

MomInTheMaking

LuLy skriver:

Synes det er et unødvendigt forbud. Seriøst, så efter forbuddet så holder alle unge op med at ryge og andre unge begynder ikke med at ryge før de er over 18? Come on, tvivler på det

Jamen jeg er helt enig.

Anmeld

29. august 2013

MomInTheMaking

Maja84 skriver:

Agreed.:p

Anmeld

29. august 2013

MomInTheMaking

Tauf skriver:

Altså jeg har sådan lidt både og... På den ene side synes jeg det er fint de forbyder slik som ligner tobak produkter og omvendt tobak produkter som smager af slik...

Men så er det jo LAKRIDS PIBEN Den ligner jo ikke rigtig en pibe, som fx. Tyggegummi cigaretter deres pakker ligner jo meget de rigtige.

Men så igen tænker jer fjern alt. Det er alt for mange smut huler i alt. Jeg synes det skal være enten eller!!!!

Jeg tænkte det samme, men kom så frem til .. Ej, det er for åndssvagt. Har fandme aldrig hørt nogen der gav lakridspiben skylden for at de begyndte at ryge. XD

Anmeld

29. august 2013

MomInTheMaking

Janne T. skriver:

Skal vi så også til at forbyde legetøjsvåben og lign.?

Ja, jeg kunne nok finde en del ting til børn jeg synes der er værre end lakrids piben. Som også fungere fremragende som bruser, så lige billedet inde på fucking flink siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.