En opfølgning på celleforandringer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2013

baby012

Jeg har heldigvis kun ventet i 3 måneder på biopsi - måtte også vente 6 måneder på nummer to celleskrab.. 

Synes det ok der er så lang ventetid, for enten bliver Celleforandringen værre, ellers forsvinder det..  

det lidt værre at skulle vente på en biopsi for fer ved man at de ikke bare sådan lige forsvinder.. Men kan sagtens forstå det, der er jo folk som er længere i "kræft forløbet" som kræver hurtig behandling.. Er sikker på de gør hvad de kan  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

MissTas

Tauf skriver:

Ja det er ved at være et stykke tid siden. Men jeg lovede at komme med en opfølgning på hvordan det gik med det celleskrab jeg fik taget ved lægen. .

Jeg skulle til en gynækolog. Det har jeg så været og hun ringede med den besked at der er nogle celleforandringer og det skal tjekkes op på igen om et halvt år. Lige nu skulle der ikke laves en kegleopretion, det kunne ikke udelukkes:-(

Nu må vi bare vente til den 17 februar kl 13.15..

Det er så træls at vente øv øv .. har selv fået samme besked her i sommer og skal til tjek igen i december. Men celleforandringerne kan godt være godartede.. Det var mine og de skulle derfor tjekke op på i december at det ikke var blevet til mere end det, da det jo kan udvikle sig.. men held og lykke med det hele.. for gode svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.