En opfølgning på celleforandringer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
11 svar
4 synes godt om
28. august 2013

MyLove E

Ja det er ved at være et stykke tid siden. Men jeg lovede at komme med en opfølgning på hvordan det gik med det celleskrab jeg fik taget ved lægen. .

Jeg skulle til en gynækolog. Det har jeg så været og hun ringede med den besked at der er nogle celleforandringer og det skal tjekkes op på igen om et halvt år. Lige nu skulle der ikke laves en kegleopretion, det kunne ikke udelukkes:-(

Nu må vi bare vente til den 17 februar kl 13.15..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Tauf skriver:

Ja det er ved at være et stykke tid siden. Men jeg lovede at komme med en opfølgning på hvordan det gik med det celleskrab jeg fik taget ved lægen. .

Jeg skulle til en gynækolog. Det har jeg så været og hun ringede med den besked at der er nogle celleforandringer og det skal tjekkes op på igen om et halvt år. Lige nu skulle der ikke laves en kegleopretion, det kunne ikke udelukkes:-(

Nu må vi bare vente til den 17 februar kl 13.15..

Det har jeg ogs prøvet at vente et halvt år ..

Men mit viste sig at være en baktie jeg havde .. Og den var heldigvis væk da jeg skulle have nummer 2 celleprøve ting

Anmeld

28. august 2013

_-Kathrine-_

Det samme skete for mig. Havde unormale celler og skulle tjekkes efter 6 måneder. Da de var gået var det helt normalt igen og er det stadig...
Det er lang tid at gå og vente... Men for at det ser normalt ud til februar

Anmeld

28. august 2013

MyLove E

MarleneOlsen skriver:

Det har jeg ogs prøvet at vente et halvt år ..

Men mit viste sig at være en baktie jeg havde .. Og den var heldigvis væk da jeg skulle have nummer 2 celleprøve ting

Det var heldigt at der ikke var noget

Anmeld

28. august 2013

MyLove E

_-Kathrine-_ skriver:

Det samme skete for mig. Havde unormale celler og skulle tjekkes efter 6 måneder. Da de var gået var det helt normalt igen og er det stadig...
Det er lang tid at gå og vente... Men for at det ser normalt ud til februar

Skønt det ser normalt ud igen for dig

Men ja det er en lang ventetid og jeg har gået 3 mdr nu og så et halvt år mere
Håber at det er det samme som hos dig

Anmeld

28. august 2013

_-Kathrine-_

Tauf skriver:

Skønt det ser normalt ud igen for dig

Men ja det er en lang ventetid og jeg har gået 3 mdr nu og så et halvt år mere
Håber at det er det samme som hos dig

Ja det er længe, men gå nu ikke og spekuler på det hele tiden, for så blir du sgu skør...!
Jeg talte med et par læger om ventetiden (pga lægeskift) og fik fortalt at det kan ikke nå at udvikle sig på så "kort" tid, og det også er derfor screeningerne ligger med 3 års mellemrum.
Kæmpe herfra

Anmeld

28. august 2013

MyLove E

_-Kathrine-_ skriver:

Ja det er længe, men gå nu ikke og spekuler på det hele tiden, for så blir du sgu skør...!
Jeg talte med et par læger om ventetiden (pga lægeskift) og fik fortalt at det kan ikke nå at udvikle sig på så "kort" tid, og det også er derfor screeningerne ligger med 3 års mellemrum.
Kæmpe herfra

Tak for svar og beroligende ord

Anmeld

28. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er simpelhen for dårligt med så lang ventetid. Min svigerinde går med det samme lige nu, og det er så stressende at gå med uvisheden! Xxx

Anmeld

29. august 2013

jydeinden

jeg går selv med nogle forandringer og skal undersøges her d 15 september.. men ærligt jeg tager det ikke så tungt for har fået at vide at det er nogle mindre forandringer de gerne vil tjekke op på og self må de gerne det :-) 

Anmeld

29. august 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Det er simpelhen for dårligt med så lang ventetid. Min svigerinde går med det samme lige nu, og det er så stressende at gå med uvisheden! Xxx

Ventetiden er lang men det er jo fordi at, forandring skal ha tid tul at ændre sig. Helst skal de jo gå væk

Men tjekker de tidligere jamen så kan de ikke se nogen forandringer og skal jo så tjek igen og igen. .

Men det er langtid.:-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.