Hvad overtøj giver i baby på til vinter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2013

1990h

FrkZier skriver:

Isaak er jo ca ligeså gammel som Ida - jeg har bare købt en bamsedragt, vanter,  futter og så huer og hjelme.

Har også købt heldragter, som jeg tænker han skal have på hvis han skal være i voksien, så det nok lidt for voldsomt med bamsedragt+voksi

Ja jeg har også en bamsedragt i 68 som vi har fået..men ida r 65 lang nu. så den kommer hun jo ikke til at bruge særligt længe, hvis vi overhovedet når det..så har ikke taget prisen af.

hvor har du købt den bamse dragt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2013

FrkZier

1990h skriver:

Ja jeg har også en bamsedragt i 68 som vi har fået..men ida r 65 lang nu. så den kommer hun jo ikke til at bruge særligt længe, hvis vi overhovedet når det..så har ikke taget prisen af.

hvor har du købt den bamse dragt?

jeg har købt den i str. 74 - han er nemlig 67cm og i str 62/68 nu så tænker at 74 er fin til vinteren

har købt en i bilka og en H&M

Anmeld

31. august 2013

1990h

FrkZier skriver:

jeg har købt den i str. 74 - han er nemlig 67cm og i str 62/68 nu så tænker at 74 er fin til vinteren

jeg tror også vi når i 74 i vinter..hun er 62 nu og 68 er stadig lidt for stort..

okai den jeg har er også fra hogm men den gik ikke højere end 68

Anmeld

31. august 2013

1990h

FrkZier skriver:

den vi har er hvid..kan se nu inde på hogm at der er en brun i 74..

Anmeld

31. august 2013

FrkZier

1990h skriver:

den vi har er hvid..kan se nu inde på hogm at der er en brun i 74..

vi har en hvid og en brun - den hvide fra bilka og den brune i str 74 fra H&M

Anmeld

31. august 2013

1990h

FrkZier skriver:

jeg ser om jeg kan bytte den jeg har

Anmeld

31. august 2013

1990h

FrkZier skriver:

hvordan går det med jeres lille fyr?

Anmeld

31. august 2013

lineog4

Min store datter er fra april og til hende havde jeg en baby flyverdragt for hun ville op af barnevognen og helst bæres  Hun ville og sidde op - det med at ligge ned var stærkt overvurderet i følge hende. 

Men alt efter barnets personlighed ville jeg købe en ulddragt eller en baby flyverdragt.

line

Anmeld

31. august 2013

Hjaltesmor

En varm trøje, elefanthue og kørepose havde vi til den store. Det var rigeligt.
Han er fra september, og vi har aldrig brugt det med at stable baby op, før han selv var klar til at sætte sig op. Det gjorde han omkring 7 mnd, og der fik han så en efterårsjakke og et par vanter på.

Lillesøster har også termin i september, så der regner vi med at gøre det samme.

Anmeld

31. august 2013

1990h

lineog4 skriver:

Min store datter er fra april og til hende havde jeg en baby flyverdragt for hun ville op af barnevognen og helst bæres  Hun ville og sidde op - det med at ligge ned var stærkt overvurderet i følge hende. 

Men alt efter barnets personlighed ville jeg købe en ulddragt eller en baby flyverdragt.

line

sådan et barn har jeg også..ida ligger konstant og presser sig op i vognen så tænker når hun en dag kan sætte sig op så det slut med at ligge ned haha:p

jeg tror vi starter med noget fleece og bamsedragt også ser vi om behovet er der for en flyverdragt når minus graderne kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.