Hvad overtøj giver i baby på til vinter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.444 visninger
33 svar
5 synes godt om
28. august 2013

1990h

Ja hvad overtøj giver/gav i jeres babyer på til efteråret/vinteren?

ida er 4 måneder nu. når vi rammer efterår og vinter hvad giver man så sådan en "lille" baby på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

ida er 4 måneder nu. når vi rammer efterår og vinter hvad giver man så sådan en "lille" baby på?

Det kommer an på str.
Anthon får en flyverdragt, fordi jeg ikke kan få bamsedragter i hans str., han får også en fleece til når vi bare skal køre bil, for så er flyveren for varm
Også køber jeg nok også en varm jakke til de dage hvor det er ok med bukser og jakke i stedet for flyverdragt

Jeg har købt en flyverdragt i str. 80 og håber den kan bruges hele vinteren, heldigvis går han jo ikke, så det gør ikke noget den er lige stor nok i starten, da jeg jo bare løfter ham når han har den på

Anmeld

28. august 2013

Team Putte

1990h skriver:

Min Ida blev 6 mdr i julen den første vinter.. Vi brugte fleecedragt og hue, vanter, futter og tæppe til bilen og flyverdragt med tyk hue, tykke vanter, futter og dyne til barnevognen

Anmeld

28. august 2013

Kløver

Til begge vores født 30/1 og 16/4 har vi brugt unddrager eller heldragter i fleece

Anmeld

29. august 2013

lycly

Nu skal Markus bare ligge i slee bee i barnevognen til vinter, så der skal han jo ikke have meget tøj på. Men kan være jeg køber en form for uld dragt eller fleecedragt til hvis vi skal køre bil. Synes det ville være spild af penge at købe en flyverdragt, ville få den brugt så sjældent da vi ikke har bil

Anmeld

29. august 2013

Lenats31

ALDRIG ALDRIG tykt overtøj i autostolen. Det kan være livsfarligt, da selen ikke sidder ordenligt.

Tynd fleece dragt og måske et tæppe ud over som en Sitbag eller et tæppe man trykker ned langs siderne.

Anmeld

29. august 2013

Ma-lu

ULD DRAGT.!!! Genial❤ - og den er tynd så de kan bevæge sig.!! 

Men når han sov var det i slee pee uden ekstra tøj..

Anmeld

29. august 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Det kommer an på str.
Anthon får en flyverdragt, fordi jeg ikke kan få bamsedragter i hans str., han får også en fleece til når vi bare skal køre bil, for så er flyveren for varm
Også køber jeg nok også en varm jakke til de dage hvor det er ok med bukser og jakke i stedet for flyverdragt

Jeg har købt en flyverdragt i str. 80 og håber den kan bruges hele vinteren, heldigvis går han jo ikke, så det gør ikke noget den er lige stor nok i starten, da jeg jo bare løfter ham når han har den på

jeg har denne til ida https://www.google.dk/search?hl=da&site=imghp& amp;tbm=isch&source=hp&biw=1440&bih=76 1&q=hummel+fleece&oq=hummel+fleece&gs_ l=img.3..0l5j0i24l5.217.2340.0.2429.14.11.0.3.3.0. 161.1125.4j6.10.0....0...1ac.1.26.img..3.11.912.75 vAaXzPH8A#facrc=_&imgdii=_&imgrc=WxRmrQVr7 rzXbM%3A%3BR1o6eFJkgsqsjM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww .trendyshop.dk%252Fimages%252F82-272-3917-p.jpg%3B http%253A%252F%252Fwww.trendyshop.dk%252Fshop%252F hummel-fleece-dragt-254098p.html%3B800%3B800 som jeg tænker at hun kan få på her i efteråret og starten af vinteren også må vi vurdere om vi skal have fat i noget varmere men hun skal jo som sådan ikke "ud" i minus grader osv ved mindre vi køre i bil og i barnevognen skal hun heller ikke ha flyverdragt så tænker flyverdragt nok bliver overflødig her..men nu vurdere vi lige og starter med denne her tror jeg..

Anmeld

29. august 2013

SKR

Jeg har lige købt en softshell heldragt idag til Milo. Den skal han bruge i efteråret og evt. til at sove i til vinter ude i barnevognen. Han får en flyverdragt når det bliver koldere og rigtig vinter. Vi har ingen bil, så vi skal cykle med ham. Milo kravler nu og går med støtte, så han skal have noget vintertøj han kan "lege" i udenfor, og ikke bare sidde i barnevogn med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.