Salater til maden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

B&J

Masig skriver:

Samme her.. vi hader at snitte salat!!! Til gengæld synes jeg bare ikke det er lækkert med salat der er flere dage gammelt, så er ikke så god til at spise hvis vi laver til flere dage, men gider ikke lave nyt hver dag... Meget stort dilemma hehe...

nemlig altså max 2 dage af den samme salat, også der for jeg skal finde en masse og en masse små potioner, salat og er jo i en grønt afdeling så ser jo en masse lækkert hver dag tror det er der for jeg vil igang for man får så mange skøre ideer når man står blandt frugt og grønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Masig

B&J skriver:

nemlig altså max 2 dage af den samme salat, også der for jeg skal finde en masse og en masse små potioner, salat og er jo i en grønt afdeling så ser jo en masse lækkert hver dag tror det er der for jeg vil igang for man får så mange skøre ideer når man står blandt frugt og grønt

Kunne jeg forestille mig... Må være et lækkert sted at stå 

Anmeld

28. august 2013

B&J

Masig skriver:

Kunne jeg forestille mig... Må være et lækkert sted at stå 

jaaaa og især når man skal smage så man kan vejlede kunderne

Anmeld

28. august 2013

JulieE

Herhjemme er spidskålssalet et Kæmpe hit. Fint snittet spidskål med radisser, agurk, ærter og en mormor dressing.... mums!!

Sonja favoritsalat = Bønnesalat med nødder, æble, rødløg og peberfrugt. Den synes jeg er SÅ lækker, men tager lidt længere tid at lave 

Anmeld

28. august 2013

Masig

B&J skriver:

jaaaa og især når man skal smage så man kan vejlede kunderne

Haha ville ikke være så godt hvis man stod i slikafdelingen 

Anmeld

28. august 2013

B&J

JulieE skriver:

Herhjemme er spidskålssalet et Kæmpe hit. Fint snittet spidskål med radisser, agurk, ærter og en mormor dressing.... mums!!

Sonja favoritsalat = Bønnesalat med nødder, æble, rødløg og peberfrugt. Den synes jeg er SÅ lækker, men tager lidt længere tid at lave 

MUMS det lyder også godt, hvad bønner bruger du så og er det ikke lidt melet når man spiser bønne salat det har jeg altid frygtet

Anmeld

28. august 2013

B&J

Masig skriver:

Haha ville ikke være så godt hvis man stod i slikafdelingen 

nej men tror nu heller ikke de får lov at smage

eller vin afdelingen uhh sikke en bøhmand man kunne få på hver dag

Anmeld

28. august 2013

JulieE

B&J skriver:

MUMS det lyder også godt, hvad bønner bruger du så og er det ikke lidt melet når man spiser bønne salat det har jeg altid frygtet

Det er grønne bønner (harricots vert), så det bliver ikke melet 

Anmeld

28. august 2013

Masig

B&J skriver:

nej men tror nu heller ikke de får lov at smage

eller vin afdelingen uhh sikke en bøhmand man kunne få på hver dag

Haha orv ja, så er der da noget ved at komme på arbejde 

Anmeld

28. august 2013

tarkoflen

Bulgursalat med edamamebønner, tørrede abrikoser, græskarkerner og masser af persille og citron

Rødbedesalat med æbler og peberrod

Spidskålsalat med æbler og en dressing af honning, sennep, citron/eddike og olie

Bønnesalat, grønne bønner, rødløg, kerner og en olie/eddike dressning

Det var lige et par forslag til nemme salater, der er lidt mere lækre end et iceberg med tomat og agurk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.