Salater til maden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.029 visninger
43 svar
3 synes godt om
28. august 2013

B&J

Vi er blevet enige om her hjemme nu skal det være lidt for sent måske men jaaa

vi vil have salat til maden hver dag, og det skal være små lette salater og lækre.

vi har tomat salat

og alm salat

og gulerods salat

er der nogle der har andre eller evt billede???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Stumpen

Iceberg - agurk - rosiner og ananas... Dejlig frisk og enkel...

Anmeld

28. august 2013

Masig

Rødkålssalat, rødbedesalat, græsk salat, melonsalat... Var lige hvad jeg kunne komme på, og ellers så kan man jo variere de salater man bruger, så man bruger iceberg salat den ene dag og rucola den næste, og spinatblade den tredje fx, og det samme med de andre ting der er i.... Og så er både frisk og tørret frugt og nødder bare lækkert i salater synes jeg....

Anmeld

28. august 2013

B&J

Stumpen skriver:

Iceberg - agurk - rosiner og ananas... Dejlig frisk og enkel...

ej det lød da så lækkert taak

Anmeld

28. august 2013

B&J

Masig skriver:

Rødkålssalat, rødbedesalat, græsk salat, melonsalat... Var lige hvad jeg kunne komme på, og ellers så kan man jo variere de salater man bruger, så man bruger iceberg salat den ene dag og rucola den næste, og spinatblade den tredje fx, og det samme med de andre ting der er i.... Og så er både frisk og tørret frugt og nødder bare lækkert i salater synes jeg....

hold da op en masse salater jeg må ind og søge hvad der skal i alle dem så jeg lære noget mere....

Anmeld

28. august 2013

Stumpen

B&J skriver:

ej det lød da så lækkert taak

Det er den også - sødt og sur/syrligt sammen 

Anmeld

28. august 2013

B&J

Stumpen skriver:

Det er den også - sødt og sur/syrligt sammen 

jaaaa og det er lige det vi kan lig jeg kan dog ikke lig rosiner men så man daniel eller manden få lidt ekstra

Anmeld

28. august 2013

Masig

B&J skriver:

hold da op en masse salater jeg må ind og søge hvad der skal i alle dem så jeg lære noget mere....

Ja der er masser af muligheder... Man må bare være kreativ (siger jeg som altid laver den kedelige med iceberg, agurk, tomat og peberfrugt hehe)...

Anmeld

28. august 2013

B&J

Masig skriver:

Ja der er masser af muligheder... Man må bare være kreativ (siger jeg som altid laver den kedelige med iceberg, agurk, tomat og peberfrugt hehe)...

hhihihih, jamen vi er to der gør meget ud af aftensmaden og er for dårlige til at spise salat og grønt til maden vi har dog masser af grønt i maden, også der for det skal ligge ud med let let let, ellers ved jeg vi dropper det

Anmeld

28. august 2013

Masig

B&J skriver:

hhihihih, jamen vi er to der gør meget ud af aftensmaden og er for dårlige til at spise salat og grønt til maden vi har dog masser af grønt i maden, også der for det skal ligge ud med let let let, ellers ved jeg vi dropper det

Samme her.. vi hader at snitte salat!!! Til gengæld synes jeg bare ikke det er lækkert med salat der er flere dage gammelt, så er ikke så god til at spise hvis vi laver til flere dage, men gider ikke lave nyt hver dag... Meget stort dilemma hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.