HPV.vaccinen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

mulle85

Mom In The Making skriver:

Det er jo blevet blæst lige så meget op hvor fantastisk den er. Så kan ikke se hvorfor det skal være anderledes med kritikken. Synes det er dejligt at der faktisk er nogen der tænker sig om en ekstra gang før de bare gør ting. En tendens der ligger menneskeheden alt for nær.

Der er jo ingen garanti for at den virker. Kun at den KAN virke.

Jeg synes lige som dig at jeg skylder mine børn at lade være med at få den, ind til den er gennemtestet. Og hvis den om nogen år viser sig at være helt i orden, betaler jeg gerne for den.

jeg har det ligesom dig, har også valgt den fra pt indtil den er mere gennemtestet, skal ikke nyde noget af den nu da!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Faith

Mom In The Making skriver:

Det er jo blevet blæst lige så meget op hvor fantastisk den er. Så kan ikke se hvorfor det skal være anderledes med kritikken. Synes det er dejligt at der faktisk er nogen der tænker sig om en ekstra gang før de bare gør ting. En tendens der ligger menneskeheden alt for nær.

Der er jo ingen garanti for at den virker. Kun at den KAN virke.

Jeg synes lige som dig at jeg skylder mine børn at lade være med at få den, ind til den er gennemtestet. Og hvis den om nogen år viser sig at være helt i orden, betaler jeg gerne for den.

Man tilbyder ikke en vaccine til så stor en del af befolkningen uden at den er gennemtestet.

Anmeld

28. august 2013

baby012

Omsorgsgiver skriver:

Øv, øv  Er jeg ked af at høre 

Det rigtig træls  

især fordi jeg ikke havde været seksuelt aktiv før sidste stik, så den burde jo have virket .. 

Anmeld

28. august 2013

MomInTheMaking

Faith skriver:

Man tilbyder ikke en vaccine til så stor en del af befolkningen uden at den er gennemtestet.

Det er det du tror på. Og jeg tror på noget helt andet.

Anmeld

28. august 2013

ESV

Men hvem siger at de mennesker der er blevet syge ikke er blevet syge af noget andet og ville være blevet syge selvom de ikke havde fået vaccinen.
Der er ingen evidens bag påstanden om at det er HPV vaccinen der har gjort nogen som helst syg. Og uden evidens har man altså et meget tyndt grundlag!!

Anmeld

28. august 2013

Muhmi

Efter min stedsøster har fået sine tre stik oplever hun kraftig svimmelhed og besvimmelser... Så jeg får ikke mine sidste to stik.... Sådan er det bare, har desværre hørt MANGE grimme historier efterhånden....

Anmeld

28. august 2013

Lunae

Jeg har fravalgt vaccinen! Jeg er ikke tryg ved den! Den er stadig relativ ny og man har ikke evidens for dens virkning på længere sigt! Jeg har øget risiko for blodpropper og det er en af bivirkningerne ved vaccinen! Så kan det godt være at folk siger, at risikoen for blodpropper er bedre end risikoen for kræft, men da virussen smitter via seksuel kontakt og jeg er i et fast forhold, så er jeg umiddelbart ikke i risikozonen for smitte. Og ja, måske boller min mand uden om, men det kan ligeså godt være at jeg dør af brystkræft - hvem ved!

Jeg vil ikke fylde min krop med noget uden at det er livsnødvendig! Er desværre usikker på om vores årgange blot er forsøgskaniner i forhold til denne vaccine, og det har jeg ikke interesse i!

Anmeld

28. august 2013

MorVita

Jeg har fået to stik, og har intet mærket. Men 3 stik holder jeg mig fra.... Tør ikke løbe den risiko!!

jeg er ikke 

Anmeld

29. august 2013

Jems

Kan godt være jeg spørger dumt men hvis man allerede er igang med behandlingen iform af 1-2 stik og ikke har fået bivirkninger er der vel ingen farer.. ?

spørger hender der har fået 2 stik 

Anmeld

29. august 2013

LilleLene

Omsorgsgiver skriver:

Men også selvom du ville få alvorlige men og bivirkninger af den og som måske vil stå på resten af dit liv?? Og konsekvensen var at du aldrig blev og ville kunne det samme som du kan nu??

Ja det ville jeg sq, for risikoen er SÅ lille

have den været 50/50 have jeg måske ikke taget den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.