HPV.vaccinen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.292 visninger
31 svar
45 synes godt om
28. august 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg har lige set en video som Nanna fra de unge mødre har lagt op på sin facebook af sin søster. Denne søster har fået en alvorlig bivirkning af vaccinen  Hun kæmper for at kunne gå. Hun går men det er anstrengende for hende og man skulle faktisk tro at hun er handicappet på den måde hun går. Jeg har fået 2 stik men efter at havde set videoen er jeg kommet meget i tvivl om jeg overhovedet skal have den sidste  Blev sku ærlig talt bange og skræmt.... 

Hvad siger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Nadia&Daniel

Omsorgsgiver skriver:

Jeg har lige set en video som Nanna fra de unge mødre har lagt op på sin facebook af sin søster. Denne søster har fået en alvorlig bivirkning af vaccinen  Hun kæmper for at kunne gå. Hun går men det er anstrengende for hende og man skulle faktisk tro at hun er handicappet på den måde hun går. Jeg har fået 2 stik men efter at havde set videoen er jeg kommet meget i tvivl om jeg overhovedet skal have den sidste  Blev sku ærlig talt bange og skræmt.... 

Hvad siger I?

Det er ikke Nanna's søster - tror hun "bare" deler den 

Anmeld

28. august 2013

esioul

Omsorgsgiver skriver:

Hvad siger I?

Jeg har fået alle mine og lever i bedste velgående.

Jeg havde fået dem uanset.

Anmeld

28. august 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Nadia&Daniel skriver:

Hun skriver selv at det er hendes søster 

Anmeld

28. august 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Nadia&Daniel skriver:

Nå hov Undskyld! Kan godt se at det er en hun delte. 

Anmeld

28. august 2013

Nadia&Daniel

Omsorgsgiver skriver:

Nå hov Undskyld! Kan godt se at det er en hun delte. 

Anmeld

28. august 2013

A&F

Jeg har fået alle stik, og har det fint

Anmeld

28. august 2013

LilleLene

Omsorgsgiver skriver:

Hvad siger I?

Der har lige været om det i go' morgen danmark

hvor en talsmand fra kræftens bekæmpelse sagde at man ikke skulle frygte vaccinen

der kan være bivirkninger ved ALT
Du kan jo godt blive stykket af en hveps og det går nas.... Men der er jo nogle der DØR af det

Min svorger kan ikke tåle kodimanyler og bliver RIGTIG skidt af dem... Det stopper da ikke dig fra at tage dem ???

Og jeg vil hellere have gang besvær end at DØ af kræft

Anmeld

28. august 2013

baby012

Har fået alle mine for 6 år siden, lever i bedste velgående.. 

Dog har jeg celle forandringer  

Anmeld

28. august 2013

Pcokate

Omsorgsgiver skriver:

Hvad siger I?

Jeg har fået de 3 stik. Efter Sidste stik begyndte jeg pludselig at blive svimmel og besvime I dagene efter.  Det har stået på i 2-3 mdr nu.

I starten lagde jeg det slet ikke sammen. Jeg har været til alverdens undersøgelser uden svar. Lægerne har pt givet op.

Så, så jeg en tråd herinde om hpv vaccinen og begyndte at læse om det på nettet. Jeg er bange for at vaccinen er skyld i det og at jeg aldrig slipper af med det igen.

Jeg er bange for at gå over vej, være alene med min søn eller være på arbejde. For tænk nu hvis... Det er efterhånden blevet dagligdag for mig, men alligevel... hvis jeg vidste hvad jeg vidste nu, havde jeg holdt mig fra det lort!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.