Omsorgsgiver skriver:
Jeg har lige set en video som Nanna fra de unge mødre har lagt op på sin facebook af sin søster. Denne søster har fået en alvorlig bivirkning af vaccinen 
Hun kæmper for at kunne gå. Hun går men det er anstrengende for hende og man skulle faktisk tro at hun er handicappet på den måde hun går. Jeg har fået 2 stik men efter at havde set videoen er jeg kommet meget i tvivl om jeg overhovedet skal have den sidste
Blev sku ærlig talt bange og skræmt....
Hvad siger I?
Jeg har fået de 3 stik. Efter Sidste stik begyndte jeg pludselig at blive svimmel og besvime I dagene efter. Det har stået på i 2-3 mdr nu.
I starten lagde jeg det slet ikke sammen. Jeg har været til alverdens undersøgelser uden svar. Lægerne har pt givet op.
Så, så jeg en tråd herinde om hpv vaccinen og begyndte at læse om det på nettet. Jeg er bange for at vaccinen er skyld i det og at jeg aldrig slipper af med det igen.
Jeg er bange for at gå over vej, være alene med min søn eller være på arbejde. For tænk nu hvis... Det er efterhånden blevet dagligdag for mig, men alligevel... hvis jeg vidste hvad jeg vidste nu, havde jeg holdt mig fra det lort!
Anmeld