Så kom dog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

et-ønske

Maja84 skriver:

Aaaargh er på dag 9 med provera og stadig ingen tegn på mens, jeg troede da netop det skidt skulle sætte det igang men nu ender det med at det er spilt og mens alligevel først kommer når den normalt ville
Er på cd 38 og normalt kommer mens på dag 42-44

Hvor er det frustrerende, vil bare gerne ha mens så vi kan komme igang med næste forsøg

Jeg kan ikke være gravid da vi har holdt pause pga ferie fra klinikken og udnyttet ferien til en penicillin provokation for at få afklaret om jeg kan tåle penicillin hvilket jeg heldigvis godt kan

Jer andre der har fået provera eller lignende for at sætte mens igang, hvordan virkede det for jer ? Hvor hurtigt kom mens hos jer ?

Jeg er på 6 dagen idag med provera 10 mg Per døgn.... Og heller ingen mens her!!!

Men min Gyn siger at jeg skal starte med puregon alligevel?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Kløver

et-ønske skriver:

Jeg er på 6 dagen idag med provera 10 mg Per døgn.... Og heller ingen mens her!!!

Men min Gyn siger at jeg skal starte med puregon alligevel?!

Er puregon ligesom pergotime ? Dvs at du skal starte på hormoner inden du har haft en menstruation ? Jeg får 2 piller om dagen i maks 10 10 dage og er på dag 10 i dag

Anmeld

28. august 2013

et-ønske

Maja84 skriver:

Er puregon ligesom pergotime ? Dvs at du skal starte på hormoner inden du har haft en menstruation ? Jeg får 2 piller om dagen i maks 10 10 dage og er på dag 10 i dag

Ja det er bare nåle og det skal jeg starte på lige meget om mens kommer eller ej....
Men jeg har slet ingen cyklus, hvis ikke de sætter mig igang får jeg slet ikke min mens

Anmeld

28. august 2013

Kløver

et-ønske skriver:

Ja det er bare nåle og det skal jeg starte på lige meget om mens kommer eller ej....
Men jeg har slet ingen cyklus, hvis ikke de sætter mig igang får jeg slet ikke min mens

Øv hvor trels. Hvad dag skal du så igang

Jeg skal have pergotime pillerne i 5 dage derefter gonal-f sprøjter i 3 dage

Anmeld

28. august 2013

et-ønske

Maja84 skriver:

Øv hvor trels. Hvad dag skal du så igang

Jeg skal have pergotime pillerne i 5 dage derefter gonal-f sprøjter i 3 dage

Jeg starter den 5/9 og 5 dage frem, så scanner de indtil der forhåbentlig kommer et eller 2 guldæg

Anmeld

28. august 2013

Kløver

et-ønske skriver:

Jeg starter den 5/9 og 5 dage frem, så scanner de indtil der forhåbentlig kommer et eller 2 guldæg

Uh krydser fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.