Så kom dog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
15 svar
3 synes godt om
27. august 2013

Kløver

Aaaargh er på dag 9 med provera og stadig ingen tegn på mens, jeg troede da netop det skidt skulle sætte det igang men nu ender det med at det er spilt og mens alligevel først kommer når den normalt ville
Er på cd 38 og normalt kommer mens på dag 42-44

Hvor er det frustrerende, vil bare gerne ha mens så vi kan komme igang med næste forsøg

Jeg kan ikke være gravid da vi har holdt pause pga ferie fra klinikken og udnyttet ferien til en penicillin provokation for at få afklaret om jeg kan tåle penicillin hvilket jeg heldigvis godt kan

Jer andre der har fået provera eller lignende for at sætte mens igang, hvordan virkede det for jer ? Hvor hurtigt kom mens hos jer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Aaaargh er på dag 9 med provera og stadig ingen tegn på mens, jeg troede da netop det skidt skulle sætte det igang men nu ender det med at det er spilt og mens alligevel først kommer når den normalt ville

Hvor er det frustrerende, vil bare gerne ha mens så vi kan komme igang med næste forsøg

Jeg kan ikke være gravid da vi har holdt pause pga ferie fra klinikken og udnyttet ferien til en penicillin provokation for at få afklaret om jeg kan tåle penicillin hvilket jeg heldigvis godt kan

Jer andre der har fået provera eller lignende for at sætte mens igang, hvordan virkede det for jer ? Hvor hurtigt kom mens hos jer ?

Ufatteligt som kroppen kan drille.. 

Jeg tog dem i 10 dage og ca. 4-5 dage efter kom mens.. 

Anmeld

27. august 2013

Hullabullabulla

Maja84 skriver:

Mener jeg tog dem i 10 dage og et par dage efter kom mens.

Anmeld

27. august 2013

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Ufatteligt som kroppen kan drille.. 

Jeg tog dem i 10 dage og ca. 4-5 dage efter kom mens.. 

Øv ja så ender det med at min normale mens klarer det før eller man kan håbe
Synes godt nok det er trels for så bliver forsøgene mindre da cyklus stadig bliver lang, så må håbe næste cyklus er lykkens gang

Anmeld

27. august 2013

Kløver

Britt88 skriver:

Mener jeg tog dem i 10 dage og et par dage efter kom mens.

Synes godt nok det er trels for så bliver forsøgene mindre da cyklus stadig bliver lang, så må håbe næste cyklus er lykkens gang

Anmeld

27. august 2013

Hullabullabulla

Maja84 skriver:

Ja det er møg ærgeligt

Jeg havde normalt en cyklus på 35 dage præcis , men jeg skulle starte med provera på dag 17 netop for at komme så tæt på en 28 dages cyklus som muligt.

for at det snart lykkedes

Anmeld

27. august 2013

1234rj

første gang var jeg på provera i 8 dage og der kom min mens 7 dage efter pille start. 

Anden gang var jeg på provera i 10 dage og der gik 6 dage fra pille stop :-) 

jeg har pcos og min mens kommer som det passer den.. Sidste år kom den tre gange, i år har den været styret næsten hele tiden minus sommerferie.

håber det hjælper lidt? Men ja vente tiden på en mens er modbydelige.. Så irriterende den ikke bare kommer væltede så man kan komme igang med pb. 

Ønsker jer alt held og lykke og krydser for at det lykkedes i dette forsøg! 

Anmeld

27. august 2013

Kløver

1234rj skriver:

første gang var jeg på provera i 8 dage og der kom min mens 7 dage efter pille start. 

Anden gang var jeg på provera i 10 dage og der gik 6 dage fra pille stop :-) 

jeg har pcos og min mens kommer som det passer den.. Sidste år kom den tre gange, i år har den været styret næsten hele tiden minus sommerferie.

håber det hjælper lidt? Men ja vente tiden på en mens er modbydelige.. Så irriterende den ikke bare kommer væltede så man kan komme igang med pb. 

Ønsker jer alt held og lykke og krydser for at det lykkedes i dette forsøg! 

Mange tak, skal tage provera i 10 dage dog stoppe hvis blødning kom før men ser ikke ud til at være tilfældet

Vi giver den gas i denne cyklus så håber

Anmeld

27. august 2013

Kløver

Britt88 skriver:

Ja det er møg ærgeligt

Jeg havde normalt en cyklus på 35 dage præcis , men jeg skulle starte med provera på dag 17 netop for at komme så tæt på en 28 dages cyklus som muligt.

for at det snart lykkedes

Tak for dine svar
Hvordan gjorde i det i forhold til æl jeg tager jo hormoner og man kan jo ikke starte provera før man er sikker på jeg ikke er blevet gravid eller ?

Anmeld

27. august 2013

1234rj

Maja84 skriver:

Mange tak, skal tage provera i 10 dage dog stoppe hvis blødning kom før men ser ikke ud til at være tilfældet

Vi giver den gas i denne cyklus så håber

Hov der skulle have stået pille stop og ikke pille start :-) 

og velbekommen,  for jer :-)!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.