Pre-Seed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2013

FrkRaarup

DecemberBaby2013 skriver:

Grunden til svineriet, er måske fordi at du har brugt for meget så?
-Jeg brugte ikke engang 1 g nærmest, og det svinede ikke.. 

Til ts: I bund og grund kan du også bruge det bagefter, det gjorde jeg også, jeg havde en eller anden idé om at når jeg sprøjtede lidt op dagen efter, gav det ekstra 'vådhed' til svømmerne, og dermed længere overlevelse, om det passer har jeg ingen idé om, men min hjerne fortæller mig at det virkede haha!

Haha

Okay. Så satser vi på det. Bestiller så snart der er penge på kontoen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

tanjaf88

skal teste næste weekend, er på min første cyklus med pre-seed. ( har kun en æggeleder pga graviditet udenfor livmoderen sidste år) 

Anmeld

1. september 2013

FrkRaarup

Ja, det gjorde jeg . Lå også med stængerne op ad væggen efter vi havde haft sex, om det havde en indflydelse aner jeg ikke, men jeg blev da gravid! Haha

Jeg har købt.. Og det er brugt 1. gang. Men da jeg ikke pt har ÆL, tvivler jeg på der sker meget lige nu.. Men tror ikke det skader

Anmeld

1. september 2013

NovemberBaby2013

FrkRaarup skriver:

Jeg har købt.. Og det er brugt 1. gang. Men da jeg ikke pt har ÆL, tvivler jeg på der sker meget lige nu.. Men tror ikke det skader

Det bare om at holde gymnastikken igang

Anmeld

2. september 2013

M&N

Grunden til svineriet, er måske fordi at du har brugt for meget så?
-Jeg brugte ikke engang 1 g nærmest, og det svinede ikke.. 

Til ts: I bund og grund kan du også bruge det bagefter, det gjorde jeg også, jeg havde en eller anden idé om at når jeg sprøjtede lidt op dagen efter, gav det ekstra 'vådhed' til svømmerne, og dermed længere overlevelse, om det passer har jeg ingen idé om, men min hjerne fortæller mig at det virkede haha!

Nej brugte næsten ingenting!

Anmeld

2. september 2013

FrkRaarup

Det bare om at holde gymnastikken igang

Haha ja.. Det er slet ikke så skidt

Anmeld

2. september 2013

FrkRaarup

MorTilMalucca skriver:

Nej brugte næsten ingenting!

Skød du det hele op, inden du begyndte at tage den ud?

Jeg brugte 2½. Det smurte lidt, men ingen skøjten rundt

Anmeld

4. januar 2014

crish89

det lyder som en spændende tråd, jeg har selv læst en masse om det, men har desværre heller ingen ide om hvornår jeg har ÆL, da men mens er uregelmæssig.

Kan man godt bare bruge det hver gang man har sex i løbet af en måned, for at være sikker på det måske virker.?

Anmeld

6. januar 2014

FrkRaarup

crish89 skriver:

det lyder som en spændende tråd, jeg har selv læst en masse om det, men har desværre heller ingen ide om hvornår jeg har ÆL, da men mens er uregelmæssig.

Kan man godt bare bruge det hver gang man har sex i løbet af en måned, for at være sikker på det måske virker.?

Jeg har bare brugt det hver gang vi havde sex..

Men er stoppet igen da jeg har nogle ting jeg først skal have i orden, inden jeg er helt klar.. (længere historie)

Gi' den gas

Anmeld

6. januar 2014

Anonym101

FrkRaarup skriver:

Har du brugt Pre-Seed og hvad er dine erfaringer?

Læs mere om Pre-Seed her:
http://www.billige-teste.dk/pre-seed-glidecreme-p- 100.html

Så vidt jeg kan læse står der bare at det ikke skader sædcellerne og at den derfor er fertilitetsvenlig.. Så fremskynder den vel ikke noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.