Pre-Seed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2013

FrkRaarup

esioul skriver:

Jeg købte det på et tidspunkt. Brugte det hvis i en cyklus.

Så har ikke de vilde erfaringer. Men det skader ikke at give det et forsøg

Nej, det tænker jeg også.

Aner bare ikke hvornår jeg har ÆL, så lidt svært at bruge det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

NovemberBaby2013

FrkRaarup skriver:

Nej, det tænker jeg også.

Aner bare ikke hvornår jeg har ÆL, så lidt svært at bruge det.

Du kan jo bruge ÆL test så? Alternativt kan du jo bare bruge det hver gang i skal være sammen :-). Vi har brugt det, og det virkede her

Anmeld

29. august 2013

FrkRaarup

DecemberBaby2013 skriver:

Du kan jo bruge ÆL test så? Alternativt kan du jo bare bruge det hver gang i skal være sammen :-). Vi har brugt det, og det virkede her

Der var bare en der skrev til mig, at det KUN må bruges når man har ÆL

Anmeld

29. august 2013

NovemberBaby2013

FrkRaarup skriver:

Der var bare en der skrev til mig, at det KUN må bruges når man har ÆL

Haha, det var da en omgang pladder! . Du kan bruge det så tosset du har lyst til, bare vær opmærksom på hvor meget du bruger

Anmeld

29. august 2013

FrkRaarup

Haha, det var da en omgang pladder! . Du kan bruge det så tosset du har lyst til, bare vær opmærksom på hvor meget du bruger

Okay så Tak for svar

Ved du om det kun kan købes på nettet?

Anmeld

29. august 2013

NovemberBaby2013

FrkRaarup skriver:

Okay så Tak for svar

Ved du om det kun kan købes på nettet?

Når jeg skriver at du skal holde øje med hvor meget du bruger, er det ikke fordi det er farligt, men fordi det virker vildt godt! Jeg kom til at bruge for mig, og min kæreste kunne slet ikke mærke mig .

Ingen anelse :-s. Jeg købte på billige-teste.dk.. Der kostede det dog kun 140 kr.. Håber bare ikke den bliver for gammel af at være åben, da vi kun nåede at bruge det i en cyklus, så den er jo nærmest helt fyldt, og vi skal først ha nummer to om lidt over to år

Anmeld

29. august 2013

FrkRaarup

Når jeg skriver at du skal holde øje med hvor meget du bruger, er det ikke fordi det er farligt, men fordi det virker vildt godt! Jeg kom til at bruge for mig, og min kæreste kunne slet ikke mærke mig .

Ingen anelse :-s. Jeg købte på billige-teste.dk.. Der kostede det dog kun 140 kr.. Håber bare ikke den bliver for gammel af at være åben, da vi kun nåede at bruge det i en cyklus, så den er jo nærmest helt fyldt, og vi skal først ha nummer to om lidt over to år

Haha okay Lyder vildt

Du blev gravid efter 1. forsøg?

Anmeld

29. august 2013

NovemberBaby2013

FrkRaarup skriver:

Haha okay Lyder vildt

Du blev gravid efter 1. forsøg?

Ja, det gjorde jeg . Lå også med stængerne op ad væggen efter vi havde haft sex, om det havde en indflydelse aner jeg ikke, men jeg blev da gravid! Haha

Anmeld

29. august 2013

M&N

Har prøvet det men synes bare det er noget værre svineri når man endelig har sex for man glider rundt! 

Samt det er lidt af et turn off at skulle sprøjte det op 15-20 min inden samleje! Jeg blev ikke gravid af det, men blev gravid uden pre seed måneden efter 

Anmeld

29. august 2013

NovemberBaby2013

Har prøvet det men synes bare det er noget værre svineri når man endelig har sex for man glider rundt! 

Samt det er lidt af et turn off at skulle sprøjte det op 15-20 min inden samleje! Jeg blev ikke gravid af det, men blev gravid uden pre seed måneden efter 

Grunden til svineriet, er måske fordi at du har brugt for meget så?
-Jeg brugte ikke engang 1 g nærmest, og det svinede ikke.. 

Til ts: I bund og grund kan du også bruge det bagefter, det gjorde jeg også, jeg havde en eller anden idé om at når jeg sprøjtede lidt op dagen efter, gav det ekstra 'vådhed' til svømmerne, og dermed længere overlevelse, om det passer har jeg ingen idé om, men min hjerne fortæller mig at det virkede haha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.