Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Victoria2013 skriver: Vi har base til vores og er meget glade for den. Især fordi jeg nu flere gange har kørt med mine forældres bil, de har også anskaffet en baby-autostol (med 2 baby-børnebørn i nærheden blev det nødvendigt), men de har ingen isofix eller base i deres bil, så den er sat fast med sele Og det er altså noget nemmere at få barnet i og ud af autostolen med isofix'en i vores egen bil, end det er med autostolen som er sat fast med sele... så det vil jeg helt klart anbefale plus jeg også føler at autostolen står bedre fast med basen, dvs. barnet er også mere sikkert føler jeg...
Vi har base til vores og er meget glade for den. Især fordi jeg nu flere gange har kørt med mine forældres bil, de har også anskaffet en baby-autostol (med 2 baby-børnebørn i nærheden blev det nødvendigt), men de har ingen isofix eller base i deres bil, så den er sat fast med sele Og det er altså noget nemmere at få barnet i og ud af autostolen med isofix'en i vores egen bil, end det er med autostolen som er sat fast med sele... så det vil jeg helt klart anbefale plus jeg også føler at autostolen står bedre fast med basen, dvs. barnet er også mere sikkert føler jeg...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den skal da lige have en chance igen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128