Til alle jer med baser til autostolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kunne du undvære basen til din autostol?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.111 visninger
23 svar
7 synes godt om
27. august 2013

Autostol.dk

Jeg kunne godt tænke mig, at høre om alle jer, som har købt baser til autostolen har været tilfredse med basen eller i tror i kunne undvære den.

Til alle jer, som har købt en base - i må godt lige svare herinde også:  https://www.baby.dk/debat/225398pi1/ordet-er-frit/koebte-du-base-til-babyautostolen.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

MyLove E

Autostol.dk skriver:

Jeg kunne godt tænke mig, at høre om alle jer, som har købt baser til autostolen har været tilfredse med basen eller i tror i kunne undvære den.

Vi er glade for vores. Det er den samme som vi havde til den første baby autostol

Anmeld

27. august 2013

L&V

Autostol.dk skriver:

Til alle jer, som har købt en base - i må godt lige svare herinde også:  https://www.baby.dk/debat/225398pi1/ordet-er-frit/koebte-du-base-til-babyautostolen.aspx

Jeg ville nødig undvære den.. Syntes det er super dejligt at det er så nemt at få ham i stolen fordi der ik er sele på tværs og at man bare klikker i uden en masse makken

Anmeld

28. august 2013

Autostol.dk

Månsson skriver:

Jeg ville nødig undvære den.. Syntes det er super dejligt at det er så nemt at få ham i stolen fordi der ik er sele på tværs og at man bare klikker i uden en masse makken

Helt enig.. Den er guld værd.

Husk endelig at svare på dette:

https://www.baby.dk/debat/225398pi1/ordet-er-frit/koebte-du-base-til-babyautostolen.aspx

Anmeld

28. august 2013

Autostol.dk

Tauf skriver:

Vi er glade for vores. Det er den samme som vi havde til den første baby autostol

Ja når den først er køb, kan den jo bruges igen og igen

Anmeld

28. august 2013

Kløver

Vi kunne ikke undvære vores base til 0-9 kg stolen, men derefter er det ret ligegyldigt med en base

Anmeld

28. august 2013

Autostol.dk

Maja84 skriver:

Vi kunne ikke undvære vores base til 0-9 kg stolen, men derefter er det ret ligegyldigt med en base

Helt enig..

Derfor de kun laves til babystolen 

Anmeld

28. august 2013

Kløver

Autostol.dk skriver:

Helt enig..

Sjovt vi blev spurgt om næste str skulle være med eller uden base, hvor vi sagde det skulle være iden. Så troede der fandtes stole med base i de større str eller hvor basen blev genbrugt bla recaro synes jeg så at man brugte basen til alle stolene ?

Anmeld

28. august 2013

MyLove E

Autostol.dk skriver:

Helt enig..

Hvad mener du med de kun laves til 0-9 kilo vi har den også til 9-18 kilo?

Anmeld

28. august 2013

MyLove E

Maja84 skriver:

Sjovt vi blev spurgt om næste str skulle være med eller uden base, hvor vi sagde det skulle være iden. Så troede der fandtes stole med base i de større str eller hvor basen blev genbrugt bla recaro synes jeg så at man brugte basen til alle stolene ?

Vi har også base til 9-18 kilo!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.