Kan man få ødelagt sin evne til at sove ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

Koen.

Tror mig, det kommer igen Min datter var vågen HVER TIME til hun var 23 mdr(med enkelte undtagelser meget få), men da hun sov igennem sov jeg os igen Men så gik der 2 mdr og så kom lillebror og så var det slut med at sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

RGN

Profilbillede for RGN
l.b. skriver:

Tror også vi/jeg skal være bedre til at tage imod hjælp og så få sovet lidt, for kan godt begynde at mærke den der stressede følelse og selvom jeg ikke sov meget i nat, så hjalp det bare ikke at skulle rende rundt med baby hele tiden

Præcis. Det at kunne lægge ansvaret over på en anden man stoler på er guld værd.
Og selvom man vågner om natten alligevel, bruger kroppen ikke energi på at stå op og man bliver liggende og hviler til man falder i søvn igen.

Det er også virkelig mange gange dit barn vågner. Jeg har selv været der med op til 10 gange pr nat og man bliver altså undelig i hovedet til sidst.

Jeg tog mig også først sammen til at bede om hjælp da jeg satte mig ned og græd og græd. Fuldstændig uden grund. Jeg var ikke ked af noget som helst. Så slog det mig, at jeg nok trængte til at sove. Hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.