Villakvarter på fyn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

Bshizzle

Jeg er selv opvokset i Næsby og boet der knap 20 år

Der er rigtig mange børnevenlige steder i Næsby.
Der er osse utrolig mange indkøbs-muligheder, banker, Tankstationer mm.
Jeg har været glad for byen og hvis det stod til mig, så var jeg flyttet tilbage engang ud i fremtiden hvis jeg kunne lokke min kæreste

Nu bor jeg i Middelfart (ca 30 min kørsel fra Odense)
SKØN SKØN dejlig turist fyldt by med et hav af muligheder!.

Skønne skoler, Vuggestuer/dagplejer samt børnehaver som går ind for naturen.
Jeg elsker simpelhen at gå 200 meter ned til Havnen og se på Lillebælts broen samt den gamle bro.
Cafe på havnen og bare ren hygge om aften!

Vi tog osse selv springet i sin tid fra Odense og her til, for at prøve noget nyt og åbne et par butikker i byen
Så det var en god oplevelse for os.

Håber i finder et skønt sted på Fyn... for Fyn er sku et dejligt sted at bo  høh hø

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

-Sigrid-

sommerbarn<3 skriver:

Uhh hvor er du heldig!! Det er altså et fint sted  Det er tæt på min bonusdatter 

Det syntes jeg også
Vi bor så i kongelyset, men det er egentlig det samme

Din bonusdatter er også heldig, så

Anmeld

26. august 2013

-Sigrid-

Bshizzle skriver:

Jeg er selv opvokset i Næsby og boet der knap 20 år

Der er rigtig mange børnevenlige steder i Næsby.
Der er osse utrolig mange indkøbs-muligheder, banker, Tankstationer mm.
Jeg har været glad for byen og hvis det stod til mig, så var jeg flyttet tilbage engang ud i fremtiden hvis jeg kunne lokke min kæreste

Nu bor jeg i Middelfart (ca 30 min kørsel fra Odense)
SKØN SKØN dejlig turist fyldt by med et hav af muligheder!.

Skønne skoler, Vuggestuer/dagplejer samt børnehaver som går ind for naturen.
Jeg elsker simpelhen at gå 200 meter ned til Havnen og se på Lillebælts broen samt den gamle bro.
Cafe på havnen og bare ren hygge om aften!

Vi tog osse selv springet i sin tid fra Odense og her til, for at prøve noget nyt og åbne et par butikker i byen
Så det var en god oplevelse for os.

Håber i finder et skønt sted på Fyn... for Fyn er sku et dejligt sted at bo  høh hø

Uh ja, TS, Middelfart er bare en skøn by! Så hyggelig, og rigtig meget stemning 

Anmeld

26. august 2013

FruK

FamilenStorm skriver:

Altså, nu er jeg selv tilflytter, så kender kun skolerne af omtale mv.

Men de skoler jeg har hørt skulle være nogle gode folkeskoler er: Hunderupskolen, munkebjergskolen, Hjalleseskolen, er lige dem jeg har hørt om og kan huske..

Nu tænkte vi ikke selv lige over skoledistrikt da vi købte vores hus, og vi høre "desværre" til Rosengårdsskolen. Har ikke hørt så meget positivt om den.. Har selv været der i et ærinde en enkelt gang, og brød mig ikke om at være der. Så her håber vi at vi kan komme på Hjalleseskolen, og ellers er vores børn skrevet op på privat skole..

Min store dreng går på Rosengårdskolen, og vi er rigtig glade for den. Dem jeg kender med børn der, er også glade og tilfredse. 

Vi hører egentlig til Ejerslykke (tidl Kragsbjerg) og der skulle jeg ikke have mine børn hen. 

Anmeld

26. august 2013

FamilenStorm

FruK skriver:

Min store dreng går på Rosengårdskolen, og vi er rigtig glade for den. Dem jeg kender med børn der, er også glade og tilfredse. 

Vi hører egentlig til Ejerslykke (tidl Kragsbjerg) og der skulle jeg ikke have mine børn hen. 

Dejligt med noget positivt omkring skolen :-)

Min mavefornemnelse var bare ikke med mig da jeg var forbi der.. Og det var endda før vi hørte til skolen..
Har ikke hørt om kragsbjergskolen.. Men håber vi kan komme på hjalleseskolen.. Deres sportlinie tiltaler mig meget :-)

Anmeld

26. august 2013

FruK

FamilenStorm skriver:

Dejligt med noget positivt omkring skolen :-)

Min mavefornemnelse var bare ikke med mig da jeg var forbi der.. Og det var endda før vi hørte til skolen..
Har ikke hørt om kragsbjergskolen.. Men håber vi kan komme på hjalleseskolen.. Deres sportlinie tiltaler mig meget :-)

Altså de fysiske rammer på Rosenhårdskolen er jo heller ikke ligefrem specielt tiltalende. Og det er selvfølgelig nok en stor del af indtrykket. Jeg har selv gået der for "et par" år siden, og var selv glad for den dengang. Men ja, jeg har også hørt mindre godt om den - dog ikke fra nogen, som har børn der.

Hjalleseskolen kender jeg flere der har været/er rigtig glade for. Også deres sportslinie. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.