Villakvarter på fyn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Vi er lige flyttet til Fraugde som ligger 25 min fra Odense C i morgentrafik og det tager mig 40-50 min at cykle i skole (banegården, cirka)
Et af vores vigtigste kriterier var at det var børnevenligt og roligt - og det er det i den grad. Vi lejer godt nok, men vi kunne nemt finde på at bo her maaange år endnu 

Tak det vil jeg søge på:-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Jeg skriver ano da det ikke er sikkert vi skal flytte. Hvis i ved hvem jeg er så shchh Min mand har lige søgt job på fyn Odense. Men vi tager det lige stille og roligt.

Men hvis vi skal kigge efter hus på fyn hvor er der så godt at bo? Jeg vil gerne bo børne venligt. Så villakvarter ville være skønt:-D

Søg på lejemål på løvemumden i fraugde evt. Super lækre og nye tvillingehuse.

Anmeld

26. august 2013

Masig

Vi bor i skårup på sydfyn... Det er godt nok ca 40 min kørsel fra odense, men der er jo motorvej det meste af vejen... Jeg kører selv turen hver dag uden problemer.... Og skårup er uden tvivl et fantastisk børneområde... En lille by med masser af både nye og gamle villaer, to skoler, to vuggestuer og tre børnehaver og MANGE!!!!  børn...... 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Vi er lige flyttet til Fraugde som ligger 25 min fra Odense C i morgentrafik og det tager mig 40-50 min at cykle i skole (banegården, cirka)
Et af vores vigtigste kriterier var at det var børnevenligt og roligt - og det er det i den grad. Vi lejer godt nok, men vi kunne nemt finde på at bo her maaange år endnu 

Det vil jeg søge på:-D

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Mange tak:-D

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Masig skriver:

TakVi bor i skårup på sydfyn... Det er godt nok ca 40 min kørsel fra odense, men der er jo motorvej det meste af vejen... Jeg kører selv turen hver dag uden problemer.... Og skårup er uden tvivl et fantastisk børneområde... En lille by med masser af både nye og gamle villaer, to skoler, to vuggestuer og tre børnehaver og MANGE!!!!  børn...... 

Tak tak :-D

Anmeld

26. august 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Det vil jeg søge på:-D

Har du citeret mig to gange, eller er der to anonyme som tænker på at flytte til Fraugde? 

Anmeld

26. august 2013

-Sigrid-

sommerbarn<3 skriver:

Der bor jeeeeg! I hele 12 dage, og vi ELSKER det 

Anmeld

26. august 2013

LilleMie

Anonym skriver:

Tak:-D Det skal være socialt, men hellere ikke så socialt at alæe ved hvis nogen har slået en prut

Så ved jeg det faktisk ikke. .

Vi snakker lidt med de nærmeste naboer, men ikke meget og jeg aner ikke hvornår de prutter (og er ligeglad ). Men folk hilser på hinanden og virker flinke og smilende. 

Vi skal til vores første vejfest på lørdag, så det kan være at det sociale får et ekstra skub der (vi er ikke de mest udadvendte normalt og opsøger ikke de andre) 

Hvis I tænker i skoler er det enten Sct. Hans Skole eller Rissingskolen, afhængigt af hvor I bor. Førstnævnte har et bedre ry end den sidste (eller havde i hvert fald en gang). Vi hører til Rissing, men vi hører faktisk meget godt om den nu og har efterhånden en ok mavefornemmelse mht til denne. Vi har hende skrevet op på privatskoler også, for så har vi mulighed for at vælge en anden skole, hvis vi synes det til den tid 

Anmeld

26. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
-Sigrid- skriver:

Der bor jeeeeg! I hele 12 dage, og vi ELSKER det 

Uhh hvor er du heldig!! Det er altså et fint sted  Det er tæt på min bonusdatter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.