Hej hej
Phew hvor synes jeg egentlig det sidste år, med vores fantastiske ønskebarn, har været hårdt for parforholdet....
Vi har en nem og dejlig datter, som selvfølgelig krøver alt det en baby kræver.. det har da været hårdt, og en mega omvæltning, men jeg tror det er hårdest for min mand..
Vi skændes meget.. faktisk hver uge... om alt muligt åndsvagt...
Sagen er at jeg har et alm 9-17 job... med en fast ugentlig fridag. Min mand arbejder eftermiddag/aften... så vi ser kun hinanden kort om morgenen...og i weekenderne.. Jeg står op med vores datter, gir hende mad og kommer hende i tøjet, og han står op når jeg lige får noget make-up på.... Når jeg har fri har jeg valgt at holde hende hjemme... Hvis det stod til min mand skulle hun også passes på min fridag... Generelt går han meget ind for at hun skal passes, så vi kan få fritid... Tror han savner at vi bare er ham og jeg..
Men jeg synes ikke det er meningen når man har valgt at få et barn... Selvfølgelig er hun blevet passet.. og jeg tror faktisk vi går mere ud, i bio, til koncert, ud og spiser end gennemsnittet...!!
Når vi alle tre har fri, så er det altid mig der leger og sørger for vores datter... Jeg synes aldrig han virker til at være interesseret i det... Han magter heller ikke at passe hende hvis jeg lige er til frisør, til brunch eller andet.... Det er altid et problem hvis han skal være alene med hende.... Sammenlagt det sidste år, tror jeg at han har puttet hende 10 gange...
Det er ikke fordi han er bange for at gøre noget forkert.. Jeg føler bare at han ikke gider hende...... og samtidig ved jeg at han elsker hende... hmm..
I dag havde vi lige endnu en diskussion inden jeg tog på job.. og nu har jeg bare gået og tænkt hele dagen..
Jeg ønsker mig inderligt et barn mere.. og vi har egentlig også planlagt hvornår vi vil igang med projekt baby igen... Men... sommetider er jeg bare bange for om vores forhold kan holde til endnu et barn......
Hvordan hjælper jeres mænd til derhjemme?