bums på skamlæben :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

hautecouture

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg følt her til aftens at jeg var lidt øm på den ene skamlæbe og kunne se/føle at det så ud som jeg havde en rødlig bums på skamlæben og den gør nuller naller :/

Nogle andre der har prøvet det samme? hvad skal man gøre?

Jeg har prøvet det et par gange (men først efter jeg blev gravid) og jeg trykkede sgu bare lortet ud (ja, pardon my french) fordi det gjorde for ondt og var for irriterende bare at lade den sidde ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Jeg ser det lige an frem til weekend, er det ikke væk tager jeg lige et smut forbi hos lægen

Anmeld

26. august 2013

Kløver

Holbæktrunten skriver:

Gode bud med både kønsvorter og herpes - men det KAN jo også bare være en bums Dog skal du søge læge hvis det bliver værre inden for de næste par dage/der ikke er bedring. Hvis det er en af de to førstnævnte ting kræver det naturligvis behandling, men en bums kan også udvikle sig til en byld der kan være behandlingskrævende...

Men se det an inden du panikker

Enig til ts: haft det nogle gange og en gang blev den dog så slem jeg måtte til lægen som kunne få den ordnet ved at fjerne indhold og give penicillin/antibiotika men de går ofte i sig selv igen

Anmeld

27. august 2013

MorVita

Kunne også meget nemt være er indgroet hår....

Anmeld

27. august 2013

forår

Eller en byld!

det starter som en lille bums og bliver så større og større.

jeg har prøvet det og blev sendt på sygehuset til operation!! Ikke lige det jeg havde forventet da jeg mødte op hos lægen, viste slet ikke at det var så alvorligt. Troede seriøst bare at hun ville prikke hul på den og give mig nogen piller..... men der blev man klogere...

så pas på med at rende for længe rundt med en bums, for det kan hurtigt udvikle sig til noget andet.

held og lykke,og håber at det er gået i sig selv igen.

Anmeld

27. august 2013

MorDk

Muligvis et indgroet hår. Har jeg prøvet flere gange og fik sådan en byld-lign. ting... som var MEGA øm. Nogle gange blev jeg øm helt op i lysken!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.