bums på skamlæben :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.144 visninger
15 svar
6 synes godt om
26. august 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg følt her til aftens at jeg var lidt øm på den ene skamlæbe og kunne se/føle at det så ud som jeg havde en rødlig bums på skamlæben og den gør nuller naller :/

Nogle andre der har prøvet det samme? hvad skal man gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg følt her til aftens at jeg var lidt øm på den ene skamlæbe og kunne se/føle at det så ud som jeg havde en rødlig bums på skamlæben og den gør nuller naller :/

Jeg prøvede det lige i starten af min gravidlitet. Den gik i sig selv igen :-)

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Jeg prøvede det lige i starten af min gravidlitet. Den gik i sig selv igen :-)

Så krydser vi fingre for at det også sker hos mig

Anmeld

26. august 2013

baby012

Er det bare en bums går det i sig selv igen  

bliver den der, kommer der flere, eller bliver den ekstremt øm, så kontakt en læge.. Så kunne det muligvis være en kønsvorte.. Og det kræver behandling.. 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Er det bare en bums går det i sig selv igen  

bliver den der, kommer der flere, eller bliver den ekstremt øm, så kontakt en læge.. Så kunne det muligvis være en kønsvorte.. Og det kræver behandling.. 

uhhhh kønsvorter, det er jo seksuel overført sygdom så det tror jeg ikke det er har været sammen med min mand i lidt over 4 år

Anmeld

26. august 2013

baby012

Anonym skriver:

uhhhh kønsvorter, det er jo seksuel overført sygdom så det tror jeg ikke det er har været sammen med min mand i lidt over 4 år

De kan ligge i dvale i MANGE år  

ville alligevel få det undersøgt hvis det bliver værre.. 

min veninde som havde det havde været i fast forhold i 6 år - pludselig fik manden det, de tog til lægen, han gik behandling, og de fik a vide at det nemt kunne have lagt i dvale i alle de år .. 

Anmeld

26. august 2013

Frk. Petersen

baby012 skriver:

De kan ligge i dvale i MANGE år  

ville alligevel få det undersøgt hvis det bliver værre.. 

min veninde som havde det havde været i fast forhold i 6 år - pludselig fik manden det, de tog til lægen, han gik behandling, og de fik a vide at det nemt kunne have lagt i dvale i alle de år .. 

Rigtigt! Jeg har haft kønsvorter da jeg var omkring 12 år gammel, så det betyder nødvendigvis ikke at have en sammenhæng med samleje, vores teori er at det er et toiletbræt der har smittet mig. for havde naturligvis ikke været seksuelt aktiv da jeg kun var 12 men du kan få en meget smertefri behandling, hvor lægen smørre dig nogle gange med noget etsende middel.. det bruger de hvis der kun er en enkelt eller lign. hvis det bliver for slemt skal der lidt skrappere midler til, og det har jeg hørt skulle gøre vanvittigt ondt..

så ja hvis den ikke går i sig selv, vil jeg råde dig til at få det tjekket.. nu længere man venter nu værre bliver det..

Anmeld

26. august 2013

Swerg

Det kan også være herpes... Herpes ligger også i dvale og ligner en bums

Anmeld

26. august 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hej piger

Gode bud med både kønsvorter og herpes - men det KAN jo også bare være en bums Dog skal du søge læge hvis det bliver værre inden for de næste par dage/der ikke er bedring. Hvis det er en af de to førstnævnte ting kræver det naturligvis behandling, men en bums kan også udvikle sig til en byld der kan være behandlingskrævende...

Men se det an inden du panikker

Anmeld

26. august 2013

Camille Mørch Andersen

jeg har prøvet noget lign. bare meget meget slemmere.. det startede med svamp.. og imens det var der.. så fik jeg et bumseudslet der nede.. og klatter det var 10000 vis der sad så tæt på hinanden. kløede og kløede.. kunne trykke nogle af dem.. men hold da mund ..av! måtte til lægen.. da det ikke var særlig lækkret så fik jeg en salve! så udvikler det sig.. så ta til lægen.. min startede også kun med 1..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.