tabe tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

LinLin

sille000 skriver:

min søn er lige blevet 6 år og alle på hans alder har eller er ved at tabe tænder men han har ikke engang en der båre rokker en lille smule 

hvornår fik jeres deres første rokke tand og hvornår tabte de den

David fik den første rokketand i juli sidste år (5,10 år) - den røg dog først ud 7-8 uger senere

Han bliver 7 i næste uge og har tabt fire tænder i undermunden og har tre rokketænder i overmunden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka fylder 6 år til oktober og han har en enkelt tand der rykker sig 1 mm, så der går nok meget lang tid før den falder ud selvom han synes det sidder vildt meget løs

Anmeld

26. august 2013

Mimic

sille000 skriver:

min søn er lige blevet 6 år og alle på hans alder har eller er ved at tabe tænder men han har ikke engang en der båre rokker en lille smule 

tja, min datter er lige fyldt 7 år her den 26-07, og har endnu ikke tabt en eneste, hun har en enkelt der rokker meget meget lidt, men den ser ikke ud til at komme ud foreløbig

Anmeld

27. august 2013

lene

Min datter som bliver 6 til september tabte sin første tand, da hun var 5 år og et par måneder, hun har lige tabt den 3 her for et par dage siden, også har 2 som er løse. men igen det er meget forskeligt hvornår de taber deres første tand 

mvh Lene 

Anmeld

27. august 2013

aarhusmor

Min søn tabte de 2 nederste fortænder da han var 6 år og 3 mdr.
Nu er han knap 7 og han har stadig ikke tabt flere.

Der er også en del af hans kammerater der ikke har tabt nogen endnu

Anmeld

27. august 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Min søn som bliver 7 senere på året tabte den første sidste sommer og så er de faldet stødt ud siden ej han har tabt 5 nu og den næste er på vej

Anmeld

27. august 2013

Xolia

sille000 skriver:

Min datter tabte sine 2 første tænder i juli - dvs. 6 år og 7 mdr.

Bare rolig - se skal nok komme / forsvinde :-)

Anmeld

11. oktober 2013

frk andreasen

sille000 skriver:

min datter var lige fyldt 5 da hun tabte sin første og et par uger efter røg nr 2 tand og nu hun 6,5 og har lige tabt d 4 tand de røg osse ud med 2 ugers mellemrum hun taber dem i den række følge som de kom i. hun fik sin første tand da hun var knap 6 mdr, mener at have hørt at jo tidligere de har fået tænderne jo tidligere taber de dem. hun går i kl med en pige som allerede har tabt 10 tænder i en alder af knap 7 år.

kram

Anmeld

11. oktober 2013

stjernehimmel

sille000 skriver:

Hende af min tabte os sent... Hun bliver 8 den 24 og fik sin første rokketand i julen men tabte sen først flere mdr senere... Hun har 2 nye tænder forneden og mangler 2 foroven... 

Hun und er den sidste i klassen til tabe sin først tand, men skidt pyt jo længere de gamle sidder der eller helt mangler, jo længere går der inden de nye kommer galt afsted 

Anmeld

11. oktober 2013

Munder

Min datter er 7 år og har tabt 2 tænder. Den første da hun var 6,5 år. Hun har pt. ingen rokketænder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.