Middags lur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

2721

Mom skriver:

Føler du behov for at undskylde?

Seriøst? Ja selvfølgelig er jeg seriøs!!

Ingen af mine børn har nogensinde sovet særlig meget til middag, og da de ramte 1 år (+/- 1 mdr), har de helt droppet den.

Ja, det gjorde jeg vel

Hold da op:-0

Er bare overrasket over et SÅ lille barn kan undvære en middagslur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Hjaltesmor

Min bliver 4 i næste uge og er lige begyndt at droppe middagsluren 3-4 dage i ugen. Han sover 2-3 timer i weekenden og 1-2 timer i børnehaven, da dage hvor han sover.

Sover han ikke til middag, bliver han lagt til at hvile ½-1 time - igen for at fordøje formiddagens oplevelser inden eftermiddagens.

Han falder i søvn mellem 20-21 og sover som regel til kl. 8

Vi har altid prioriteret søvn højt. Vi vil hellere, at han får et afbræk i løbet af dagen, så der bliver ro til at fordøje formiddagen, inden er tages hul på eftermiddagen, og han så til gengæld er lidt mere vågen og kan være sammen med hos, når vi har fri.

Anmeld

27. august 2013

(august)

Vores store pige stoppede med at bruge sut 1,5 mdr før hun blev 3 år, og fra den dag af, har hun kun sovet en gang i børnehaven...men sover næsten til middag hver weekend.

Anmeld

27. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
2721 skriver:

Ja, det gjorde jeg vel

Hold da op:-0

Er bare overrasket over et SÅ lille barn kan undvære en middagslur

Det har mine

Og som alle andre, har de taget/fået en middagslur indmellem - ligesom voksne kan have brug for.

Anmeld

27. august 2013

2babygirls

Min søn fylder 3 år i næste måned. 

Han skal starte børnehave på mandag, men han er ved at ikke ville sove til middag... Han har ikke sovet idag og er stadig mega frisk..

hvornår stoppede jeres med at sove til middag?? 

Min datter bliver 3 til oktober og har ikke gjort det i over et halvt år. Dog bliver hun tilbudt et hvil i dagplejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.