Middags lur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
24 svar
6 synes godt om
26. august 2013

Swerg

Min søn fylder 3 år i næste måned. 

Han skal starte børnehave på mandag, men han er ved at ikke ville sove til middag... Han har ikke sovet idag og er stadig mega frisk..

hvornår stoppede jeres med at sove til middag?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Kamulla

min søn valgte den fra da han var 2 i VS.. de kunne slet ikke få ham til at sove for det meste.. dog fik han oftest en middagslur i weekenderne.. da han var 2 1/2 år startede han BH.. det kan tælles på 2 hænder hvor tit han er faldet i søvn til hvile time.. nu er han 5 1/2  

Anmeld

26. august 2013

Swerg

Kamulla skriver:

min søn valgte den fra da han var 2 i VS.. de kunne slet ikke få ham til at sove for det meste.. dog fik han oftest en middagslur i weekenderne.. da han var 2 1/2 år startede han BH.. det kan tælles på 2 hænder hvor tit han er faldet i søvn til hvile time.. nu er han 5 1/2  

Okay tak

hvad tid putter du ham?? Han må være mega træt om aftenen?? 

Anmeld

26. august 2013

Kamulla

Swerg skriver:

Okay tak

hvad tid putter du ham?? Han må være mega træt om aftenen?? 

hej.. nu er han jo 5 1/2 år gammel.. han blev puttet kl 19 i hverdage og det var ikke så slemt.. få gange han er faldet i søvn på sofaen.. 

Anmeld

26. august 2013

Swerg

Kamulla skriver:

hej.. nu er han jo 5 1/2 år gammel.. han blev puttet kl 19 i hverdage og det var ikke så slemt.. få gange han er faldet i søvn på sofaen.. 

Super , tak... Her falder han først i søvn kl 21-21.30 ... Så at droppe middagsluren helt ville nok være fornuftigt nok..

Anmeld

26. august 2013

Swerg

Kamulla skriver:

Super , tak... Her falder han først i søvn kl 21-21.30 ... Så at droppe middagsluren helt ville nok være fornuftigt nok..

Anmeld

26. august 2013

Maja88

Swerg skriver:

Han skal starte børnehave på mandag, men han er ved at ikke ville sove til middag... Han har ikke sovet idag og er stadig mega frisk..

Min dattee er 2,5 og hun er lige stoppet med den i sidste uge..det fungerer bare suuuper godt herhjemme.. men der er selvfølgelig plads og lov til hun kan få det en dag hvis hun har lyst..

Anmeld

26. august 2013

Maja88

Maja88 skriver:

Min dattee er 2,5 og hun er lige stoppet med den i sidste uge..det fungerer bare suuuper godt herhjemme.. men der er selvfølgelig plads og lov til hun kan få det en dag hvis hun har lyst..

Så istedet for først at sove kl 21-21.30 og vÅgne kl 6.. sover hun nu kl18-19 og sover til 6-7 stykker

Anmeld

26. august 2013

DianaRJS

Swerg skriver:

her er ví ikke helt stoppet endnu, der er nogen dage han stadig har brug for det, dog er det mest i weekenderne eller dvs. søndag, hvor han er kørt helt død og faktisk selv falder i søvn på sofaen, eller laver klassikeren hvor han bare er væk, men så faktisk er gået i seng, men han sov hver dag de 2 første måneder i børnehaven

Anmeld

26. august 2013

2721

Hold da op jeres unger har godt nok været hurtige til at droppe middagsluren

Her er C 3,2 år og sover middagslur hverdag mellem 1 og 2 timer plus minus og tror der går længe før vi dropper den.
Han bliver puttet kl 19 og sover senest kl 20

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.