Betaget af lærer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

Kamulla

Anonym skriver:

Ikke mere end nogle uger.
Jeg Vil bare ikke miste fokus på det jeg er der for.

det er jo bare et lille crush.. hold det for dig selv og det går over.. om du så skiftede klasse og blev single tror jeg ikke han vil lave noget med dig.. det er han forhåbentlig professionel nok til ikke at gøre  

havde et crush på en lærer på min VUC skole.. han var ikke min lærer.. og hver gang jeg var fuld lavede jeg pinlige ting.. dont you do that og FIND ham IKKE på FB der er noget med de der unge lærer der drager en.. fordi det er forbudt du er ikke forelsket.. det er ganske enkelt bare et crush.. det forbudte nyd du din kæreste og jeres lille familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres synspunkter :-) meget rart at få flere øjne på sagen!

Ja jeg håber det bare er et crush der meget snart går i sig selv for det er drøn irriterende at jeg ikke kan tænke på andet end ham hele dagen lang . Har bare aldrig følt så stærkt for nogen og det bare sådan udenvvidere er gået i sig selv.

Anmeld

26. august 2013

Phoenix

Anonym skriver:

Tak for jeres synspunkter :-) meget rart at få flere øjne på sagen!

Ja jeg håber det bare er et crush der meget snart går i sig selv for det er drøn irriterende at jeg ikke kan tænke på andet end ham hele dagen lang . Har bare aldrig følt så stærkt for nogen og det bare sådan udenvvidere er gået i sig selv.

Forstår godt frustrationen over at være i dine følelsers magt 

Men husk, du kender ham ikke, så det du er forelsket i er forestillingen om hvordan han er og ikke hvordan har i virkeligheden er 

Anmeld

26. august 2013

mrhl

Har prøvet noget lignende og jeg lod det simpelthen bare ligge. For det første ville det være vildt upassende da han også var min lærer og for det andet var jeg i et forhold.
Hvis det bare er et crush, som det nok er, så går det jo over. Nyd sommerfuglene så længe de varer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.