Her kommer måske et lidt klassisk problem. Men jeg er simpelthen blevet så betaget af min lærer. Ja måske endda forelsket

min mave kilder og min krop ryster helt og smiler og er glad det ene øjeblik og dybt frustreret det næste

Jeg har en kæreste og vi har barn sammen. Vi har været fra hinande, min beslutning. Men ja, vi er sammen igen.
Men problemet er jeg konstant tænker på min lærer, dag og nat og det er yderst frustrerende. Jeg tænker jeg gerne vil kysse ham og være sammen med ham men samtidigt tænker jeg det er bedst at løsrive sig fra det. Og det gør det ikke nemmere at jeg selv føler han også kunne være interesseret.
Jeg spurgte om jeg kunne skifte klasse og han ville naturligvis have en forklaring men jeg sagde det intet havde med de andre elever eller ham som lærer at gøre. Han ville have gerne vi lige gav det en uges tid og så tale sammen igen.
To andre elever kender til mine følelser og synes jeg burde fortælle ham om det. Eller bare prøve nyde det lille crush. Men det er bare et enormt crush som jeg ikke ved om jeg sådan kan slippe uden fx at skifte klasse.
Har i nogle gode råd eller andet er i velkomne.
Anmeld