Betaget af lærer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.038 visninger
13 svar
8 synes godt om
26. august 2013

Anonym trådstarter

Her kommer måske et lidt klassisk problem. Men jeg er simpelthen blevet så betaget af min lærer. Ja måske endda forelsket min mave kilder og min krop ryster helt og smiler og er glad det ene øjeblik og dybt frustreret det næste

Jeg har en kæreste og vi har barn sammen. Vi har været fra hinande, min beslutning. Men ja, vi er sammen igen.

Men problemet er jeg konstant tænker på min lærer, dag og nat og det er yderst frustrerende. Jeg tænker jeg gerne vil kysse ham og være sammen med ham men samtidigt tænker jeg det er bedst at løsrive sig fra det. Og det gør det ikke nemmere at jeg selv føler han også kunne være interesseret.
Jeg spurgte om jeg kunne skifte klasse og han ville naturligvis have en forklaring men jeg sagde det intet havde med de andre elever eller ham som lærer at gøre. Han ville have gerne vi lige gav det en uges tid og så tale sammen igen.
To andre elever kender til mine følelser og synes jeg burde fortælle ham om det. Eller bare prøve nyde det lille crush. Men det er bare et enormt crush som jeg ikke ved om jeg sådan kan slippe uden fx at skifte klasse.

Har i nogle gode råd eller andet er i velkomne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

MHB

Hvor gammel er du? Og hvor gammel er han ca.? 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg er 25 og han midt 30'er

Anmeld

26. august 2013

Phoenix

Den flirt/crush synes jeg du skal holde for dig selv og ikke indvolvere ham i. Ville være meget uprofessionelt hvis han kastede sig ud i en flirt med dig og kunne ende med at koste ham dyrt. 

Anmeld

26. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Her kommer måske et lidt klassisk problem. Men jeg er simpelthen blevet så betaget af min lærer. Ja måske endda forelsket min mave kilder og min krop ryster helt og smiler og er glad det ene øjeblik og dybt frustreret det næste

Jeg har en kæreste og vi har barn sammen. Vi har været fra hinande, min beslutning. Men ja, vi er sammen igen.

Men problemet er jeg konstant tænker på min lærer, dag og nat og det er yderst frustrerende. Jeg tænker jeg gerne vil kysse ham og være sammen med ham men samtidigt tænker jeg det er bedst at løsrive sig fra det. Og det gør det ikke nemmere at jeg selv føler han også kunne være interesseret.
Jeg spurgte om jeg kunne skifte klasse og han ville naturligvis have en forklaring men jeg sagde det intet havde med de andre elever eller ham som lærer at gøre. Han ville have gerne vi lige gav det en uges tid og så tale sammen igen.
To andre elever kender til mine følelser og synes jeg burde fortælle ham om det. Eller bare prøve nyde det lille crush. Men det er bare et enormt crush som jeg ikke ved om jeg sådan kan slippe uden fx at skifte klasse.

Har i nogle gode råd eller andet er i velkomne.

hvor længe har det stået på, at du har haft de følelser?

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Phoenix skriver:

Den flirt/crush synes jeg du skal holde for dig selv og ikke indvolvere ham i. Ville være meget uprofessionelt hvis han kastede sig ud i en flirt med dig og kunne ende med at koste ham dyrt. 

Ja det er selvfølgelig rigtigt. For ikke at sige at det også ville koste mig dyrt.
Desuden så Flirter jeg generelt meget og det er min kæreste indforståetmmed så at flirte er det jo ok.
Men det er bare mere de her følelser jeg har som er et problem.

Anmeld

26. august 2013

Kamulla

hvor længe har du haft den lærer og det crush??

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

hvor længe har du haft den lærer og det crush??

Ikke mere end nogle uger.
Jeg Vil bare ikke miste fokus på det jeg er der for.

Anmeld

26. august 2013

Rikke S

Jeg synes du er utrolig modig, at spørge os til råds herinde - også selvom du er anonym .

Jeg synes du skal fortælle ham om det, ved den samtale I har aftalt, så han får den rigtige begrundelse for dit valg.

Og hvis han er fornuftig, så "lægger han dig på is" herefter (man kan jo godt sige "goddag", men ingen lange samtaler som kan få din forelskelse til at blusse op), for som en anden skriver, kan det ødelægge hans fremtid, hvis han indleder noget med dig - ham skal og må forholde sig proffessionelt til sagen .

Træk vejret dybt, og fortæl ham sandheden...

Anmeld

26. august 2013

Maja88

Rikke S skriver:

Jeg synes du er utrolig modig, at spørge os til råds herinde - også selvom du er anonym .

Jeg synes du skal fortælle ham om det, ved den samtale I har aftalt, så han får den rigtige begrundelse for dit valg.

Og hvis han er fornuftig, så "lægger han dig på is" herefter (man kan jo godt sige "goddag", men ingen lange samtaler som kan få din forelskelse til at blusse op), for som en anden skriver, kan det ødelægge hans fremtid, hvis han indleder noget med dig - ham skal og må forholde sig proffessionelt til sagen .

Træk vejret dybt, og fortæl ham sandheden...

Tænker lidt hvad det kan ødelægge for ham..hvis det er en voksen udd og hun skifter klasse.. så er han ikke hendes lærer og så er der ikke noget i det...

Men ville nok råde ts til at se tiden an.... jeg kan selv få set sådan engang imwllem,selvom jeg er lykkeligt gift.. men det er kun et crush og så ser man måake hans interesse som værende mere end det er... men se det an og går det ikke væk så er der nok noget om snakken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.