Livet med 3 små børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

merle2010

altså vi har to på 7 år og en på 3 og en på 1 år...

og jeg synes det er hårdt...

det er dejligt men sku også hårdt især for parforholdet... vores børn er ikke gode til at sove om natten og det har været hårdt...

men de elsker hinanden mere end noget andet og leger så godt sammen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

(august)

Lyder fedt i venter nr.3.

Vi har en på 3 år og en på 19 mdr hvilket er vildt dejligt, og vi arbejder på nr. 3, men desværre ingen gevinst til os endnu.

TIllykke med nr. 3

Anmeld

26. august 2013

JonTri

Vi har børn fra 08, 11 & 12. Siden vores datter kom i juni 12 har vores liv været ret vildt. Parforholdet har virkelig skulle kæmpes for og min mellemste har været og er stadig ret påvirket. Men det har også været fantastisk trods alt. Og så har vores treer været ok dyr, da den mellemste stadig er i tremmeseng, barnevogn og autostol.

Mynthe (den lille) var ikke planlagt og ville 100 pct ikke lave børn så tætte "med vilje", men det er fornøjeligt at hun nu er her:-).
Men bered jeres parforhold og forvent at prioriteringer ændres markant når pusset fødes!
Tillykke!

Anmeld

26. august 2013

Mum33

Har kun to og med længere imellem, men kender situationen fra min familie. De fik tre på 5 år og er skilt den dag i dag jeg ville ikke gøre det efter. Ungerne skændes, de voksne skændes og det hele gik op i praktiske ting og der var ingen tid til ro og tid med den enkelte. 

der var nok ikke det svar du håbede på, men det var vores oplevelse af en familie med børn meget tæt på hinanden. 

Anmeld

26. august 2013

Faith

Jeg har tvillinger på 3 år og lillebror på knap 15 måneder

Synes det første år har været monster hårdt, mest fordi mindstemanden har været nærmest konstant syg og indlagt 5 gange på børneafdelingen. Nu er han under udredning fordi vi tror han er særligt sensitiv.

Men vi er beriget med 3 underskønne drenge. Hvem kunne ønske sig mere?

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar allesammen!! Puuh ha jeg er så nervøs.. min kæreste er meget rolig og nede på jorden og kan ikke se at det vil ændre så meget.. jeg er desuden studerende så imens alle børn er små er jeg hjemme hver dag fordi jeg læser e learning.. det vil nok også hjælpe på det hele. Vi har aldrig været kærester uden børn og faste rammer fordi jeg havde den store da vi blev kærester :-) håber bestemt ikke at vi går fra hinanden..
det har ikke ændret noget i vores forhold fra nr 1 til nr 2 da vi før det også kun havde alenetid efter 20.. så måske har han ret.. det ændrer måske ikke så meget igen.. og om 2-3-4 år er de alle ved at være større og vi kan foretage os flere ting sammen og alene og der er vi stadig unge.. jeg er 24 og min kæreste er 26 :-) ih er så spændt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.