Livet med 3 små børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.271 visninger
15 svar
3 synes godt om
26. august 2013

Anonym trådstarter

har netop opdaget at jeg er gravid med nr 3. Vi har en på 2 år og en på 3 mdr.. Nr 3 kommer til april.. Puuh ha en mundfuld. ER DER ANDRE DER HAR 3 BØRN SÅ TÆT PÅ HINANDEN? Hvordan er det?

Søger lidt erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Hvem?

har netop opdaget at jeg er gravid med nr 3. Vi har en på 2 år og en på 3 mdr.. Nr 3 kommer til april.. Puuh ha en mundfuld. ER DER ANDRE DER HAR 3 BØRN SÅ TÆT PÅ HINANDEN? Hvordan er det?

Søger lidt erfaringer

Følger li, da jeg selv har en på 2,5 år og en på 3 og nr. 3 ankommer ca om 6 uger

Men det blir fedt, vildt, hårdt og fantastisk

Anmeld

26. august 2013

hekran

Anonym skriver:

Søger lidt erfaringer

Vi har lige fået vores nr. 4. Vores andre børn er 2, 4 og 5 med tiltagende mellemrum. Der er hhv. 21, 23 og 26 måneder mellem ungerne. 

Vi elsker småbørnslivet. Vi ved godt, at det nok er den hårdeste periode i vores liv. Jeg er gymnasielærer og min mand er tømrer. Den ældste er lige startet i 0. klasse, så lige nu handler vores liv meget om struktur, da ungerne helst skal i seng kl 19 og være på vej ud kl 7.15 om morgenen. 

Jeg er på barsel og elsker det. Det kan godt virke overvældende, men det kan sagtens lade sig gøre. Måske man ikke skal have for høje forventninger til idyl og stilhed, fordi der er masser af larm, konflikter osv. Men børnene har det så godt sammen og er så glade for hinanden. Vi har tre drenge og en pige

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Følger li, da jeg selv har en på 2,5 år og en på 3 og nr. 3 ankommer ca om 6 uger

Men det blir fedt, vildt, hårdt og fantastisk

hvordan har man en på 3 og en på 2,5?
Jeg det bliver så fantastisk og vildt!! Jeg er slet ikke klar men jeg har jo også længe endnu

Anmeld

26. august 2013

Hvem?

Anonym skriver:

hvordan har man en på 3 og en på 2,5?
Jeg det bliver så fantastisk og vildt!! Jeg er slet ikke klar men jeg har jo også længe endnu

Li knap, de er begge fra 2010 - men ikke tvillinger

SÅ har du lidt tid at "sunde" dig på endnu (Og tillykke )

Anmeld

26. august 2013

bøllen

Hvem? skriver:

Li knap, de er begge fra 2010 - men ikke tvillinger

SÅ har du lidt tid at "sunde" dig på endnu (Og tillykke )

Blev nysgerrig og kikkede din profil. Vildt at føde 2 gange på 1 år  Det er der hvis ikke mange der kan prale af . 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

hekran skriver:

Vi har lige fået vores nr. 4. Vores andre børn er 2, 4 og 5 med tiltagende mellemrum. Der er hhv. 21, 23 og 26 måneder mellem ungerne. 

Vi elsker småbørnslivet. Vi ved godt, at det nok er den hårdeste periode i vores liv. Jeg er gymnasielærer og min mand er tømrer. Den ældste er lige startet i 0. klasse, så lige nu handler vores liv meget om struktur, da ungerne helst skal i seng kl 19 og være på vej ud kl 7.15 om morgenen. 

Jeg er på barsel og elsker det. Det kan godt virke overvældende, men det kan sagtens lade sig gøre. Måske man ikke skal have for høje forventninger til idyl og stilhed, fordi der er masser af larm, konflikter osv. Men børnene har det så godt sammen og er så glade for hinanden. Vi har tre drenge og en pige

Tror også at vores hverdagk ommer til at kræve lidt mere struktur end den har lige nu.. jeg er meget sådan "vi tager det som det kommer". Ungerne kommer i seng til faste tider, vi har faste spisetider men ellers er jeg stadig ret impuls agtig.. tror der skal ændres lidt. eller måske ikke.. aner det ikke

Anmeld

26. august 2013

Kløver

Kigger med da vi har en på 2.5 og 16 mdr og arbejder på nr 3

Anmeld

26. august 2013

Hvem?

bøllen skriver:

Blev nysgerrig og kikkede din profil. Vildt at føde 2 gange på 1 år  Det er der hvis ikke mange der kan prale af . 

Ha, nej - fødegangen og jm var også imponeret, da de heller aldrig havde oplevet det - så her kommer storebror og lillebror til at følges ad, da de også skal gå i samme klasse - og har gået i samme DP og går i samme BH

De er heldigvis så glade for hinanden, at de slet ikke kan undvære hinanden, så det kun heldigt

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Opper den altså lige så vi kan høre fra flere med 3 børn :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.