Anonym skriver:
Synes vores parforhold er så svært lige nu.. Oprettede tråden i går om det med om han var smålig.. Og det er ikke det eneste, der er mange andre ting i vores forhold som frustrerer mig.. Mange grundlæggende ting vi er uenige om. Lige nu føler jeg, at det der egentlig nok holder os sammen er børnene, selvom han selv er af en anden mening - han siger han ikke kan forestille sig et liv uden mig. Jeg tænker jeg må elske ham og nære dybe, varme følelser for ham et sted inde bagved, for det har jeg da gjort. Men det sidste lange stykke tid har vi hverken kysset, krammet eller haft sex. Kun på et ekstremt minimum - jeg har ikke rigtig lyst.
I går sad jeg sågar og overvejede min økonomi som enlig og tænkte på hvordan jeg endelig kunne indrette vores hjem som jeg ønskede det hvis min kæreste flyttede. Tænkte jeg ville rykke ind i børneværelset og så kunne de få det store soveværelse. Tænkte på hvem af os der skulle have hvilket indbo...
Men det må da også være værd at kæmpe for for børnenes skyld? Og jeg har jo haft de følelser, så de må vel være der et sted...
hmm, umiddelbart virker det som om du er rykket videre på det mentale plan... men er han klar over hvilke tanker du går med??
Har du forklaret ham alvoren i hans måde at agere, og hvordan det får dig til at føle?
I bund og grund når man lægger indlægget om småligheden og dette indlæg sammen, lyder det rigtig meget som om I er vokset fra hinanden... hvor du er blevet mere moden med årene og har taget ansvaret til dig i forhold til det at stifte familie, så lyder det til at han stadig hænger lidt fast i at det er ham og hans behov der kommer i første række, og dermed umodenheden
Det er svært at råde dig til hvad du skal gøre... blot spørge lidt ind og måske kaste lidt ekstra lys på situatione...
Håber virkelig du finder den løsning der passer til dig og din familie
Qnuz
Anmeld